نیوز سیتی!
27 فروردین 1402 - 10:28

ایجاد ۱۹۰۰ شغل در رامسر/ مرز هوایی فرودگاه تصویب شد

رامسر- سرپرست فرمانداری رامسر از ایجاد هزار و ۹۲۸ فرصت شغلی سال گذشته در شهرستان خبر داد و گفت: ۸۰ میلیارد تومان تسهیلات سال قبل داده شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم شیرود عشوریان صبح یکشنبه در نشست مسئولان استان با اظهار این که سال قبل هزار و ۹۲۸ فرصت شغلی در منطقه ایجاد شده است، افزود: برای ایجاد تسهیلات ۸۰ میلیارد تومان تسهیلات ارائه شده است.

وی با اشاره به نامگذاری سال ۱۴۰۲ به عنوان مهار تورم و رشد تولید افزود: باید مسئولان گره‌هایی از مشکلات مردم باز و امور را تسهیل کنند.

عشوریان با اشاره به اینکه بهترین شیوه تکریم ارباب رجوع ارائه خدمت بدون منت است، گفت: از همراهی مردم شریف و فرهیخته رامسر و انسجام مدیران تشکر می‌کنم.

سرپرست فرمانداری شهرستان رامسر افزود: رویدادهای فرهنگی، علمی، ورزشی و مذهبی توسط اندیشه‌های پاک مردم اجرا شد و تا رسیدن به ایده آل گام‌های بلندی باید برداشته شود.

عشوریان تصریح کرد: در سال ۱۴۰۱ فراتر از برنامه اشتغال انجام و ۱۲۴ درصد به تعهدات عمل و هزار و ۹۲۸ شغل ایجاد کردیم و بیش از ۸۰ میلیارد تومان وام تسهیلات اشتغالزایی توسط دولت اعطا شد.

وی خاطر نشان کرد: مردمی سازی اقتصاد و امورات جامعه از اهداف دولت است و دولت شبانه روزی مستضعف محور برای حل مشکلات جامعه پا به کار است.

عشوریان با بیان اینکه جراحی بزرگ اقتصادی با حذف ارز ترجیحی در اقتصاد رقم خورد، گفت: در شهرستان رامسر در سال گذشته مصوبه هیئت وزیران برای شهر دالخانی را داشتیم و مرز هوایی فرودگاه شهدای رامسر تصویب شد.

وی تصریح کرد: دو ایستگاه هوایی مسافر بری و باربری در فرودگاه بین المللی شهدای رامسر ایجاد خواهد شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1152532

مهمترین اخبار ایران و جهان: