نیوز سیتی!
09 فروردین 1402 - 14:55

احداث پل بزرگ بسیج اردبیل در خرداد سال جاری آغاز می‌شود

شهردار اردبیل با بیان این‌که عملیات خاک‌برداری پل بسیج آغاز شده است، گفت: پل بزرگ بسیج اردبیل با چهار لوپ خرداد کلنگ‌زنی و عملیات عمرانی آن به‌صورت رسمی آغاز می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، محمود صفری ظهر امروز در نشست با نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس با اشاره به پل بسیج، به‌عنوان یکی از پروژه‌های مهم در اردبیل، اظهار کرد: پل بزرگ بسیج با چهار لوپ و با اعتبار ۵۰۰میلیارد تومان در سوم خرداد کلنگ‌زنی و عملیات عمرانی آن به‌صورت رسمی آغاز خواهد شد، پیش‌بینی می‌شود این پل در سال ۱۴۰۳ افتتاح و زیر بار ترافیک برود. 

وی افزود: در واقع اجرای پل بسیج به روان‌سازی ترافیک در میدان بسیج کمک شایانی خواهد کرد که در حال حاضر عملیات خاک‌برداری، اجرای فنداسیون و دیواره‌های پل و کنارگذار راست‌گرد در حال انجام است. 

شهردار اردبیل به افتتاح پل نیایش نیز در سوم خرداد و تحویل آن به شهروندان اشاره کرد و ادامه داد: در راستای تسهیل در رفت‌وآمد و روان‌سازی ترافیک در تعطیلات عید نوروز، پل نیایش به‌صورت موقت بازگشایی شده است که بعد از ۱۵ فروردین دوباره عملیات عمرانی پروژه به سرعت قبلی آغاز می‌شود تا برای افتتاح در خرداد آماده شود.  

صفری در ادامه با اشاره به اختصاص بیش‌ترین میزان بودجه سال جاری شهرداری به حوزه عمران، گفت: از مجموع بودجه ۲۰۰۰میلیاردتومان ۱۴۰۲ شهرداری اردبیل، حوزه عمران سهم ۶۷درصدی دارد که تخصیص این میزان بودجه به عمران اقدامی بزرگ بوده و همچنین توجه به مناطق کم‌برخوردار و توسعه متوازن شهر نیز در دستور کار است. 

پایان پیام/۳۷۲۷/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1116432

مهمترین اخبار ایران و جهان: