نیوز سیتی!
29 فروردین 1402 - 12:00

درخشش اقتدار مادی و معنوی ارتش در جهان/ استقامت ارتش بی‌نظیر است

شاهرود- امام جمعه شاهرود بابیان اینکه ارتش مایه فخر و مباهات کشور است، گفت: ارتش به لحاظ اقتدار مادی و معنوی در جهان خوش درخشیده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عباس امینی صبح سه شنبه در مراسم رژه به مناسبت بیست و نهم فروردین روز ارتش ضمن آرزوی اقتدار سلامتی برای ارتش بابیان اینکه ملت ما اقتدار معنوی و قدرت مادی دارند، ابراز داشت: هر دو مقوله مایه آرامش، امید و پیشرفت ملت ما هستند.

وی ضمن بیان اینکه یکی از راه‌های تقویت کننده اقتدار معنوی و قدرت مادی «روزه» است، افزود: یکی از فواید روزه استقامت است و ملتی که در راه خدا استقامت می‌کند، مشمول امدادهای غیبی خواهد شد.

امام جمعه شاهرود ضمن بیان اینکه ارتش یکی از نمادهای استقامت کشور محسوب می‌شود، ابراز داشت: ارتش از همان روز ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی به امروز و تا ظهور حضرت مهدی موعود با استقامت‌های بی شمار در صحنه‌های مختلف مشمول امدادهای غیبی شده است.

امینی در ادامه تصریح کرد: امروز به وضوح مشاهده می‌کنیم که جمهوری اسلامی در نگاه دشمنانش و ملت‌های آزاده به لحاظ اقتدار نظامی و قدرت معنوی که کسب کرده است در جهان می‌درخشد.

وی ضمن بیان اینکه امروز همه نیروهای ارتش جمهوری اسلامی عوامل اقتدار را ایجاد کردند، افزود: ارتش به لحاظ ابزار آلات، آمادگی‌های جسمانی، حضور در صحنه‌های نظامی و غیرنظامی مایه فخر و مباهات کشور است که آرزوی سربلندی برای ارتش این یادگار امام راحل از خدای متعال خواستاریم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1157176

مهمترین اخبار ایران و جهان: