نیوز سیتی!
30 فروردین 1402 - 13:24

طرح مشترک دامپزشکی و آموزش و پرورش در بوشهر اجرا شد

بوشهر- اولین دوره آموزشی ترویجی با موضوع اصول بهداشت مواد غذایی و بیماری‌های مشترک بین انسان برای کارکنان آموزش و پرورش استان بوشهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مدیرکل دامپزشکی بوشهر ظهر چهارشنبه در این دوره اظهار داشت: در راستای طرح مشترک دامپزشکی و آموزش و پرورش در استان بوشهر اولین دوره آموزشی ترویجی با موضوع اصول بهداشت مواد غذایی و بیماری‌های مشترک بین انسان و دام با تدریس دکتر فرزانه افرا در سالن اجتماعات اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار شد.

مهدی تنگستانی مکان افزود: در این دوره آموزش که به صورت حضوری و وبیناری از طریق پخش زنده در شبکه دانش آموزی شاد نیز پخش شد، ۳۳ نفر حضوری و ۳۶۰ نفر از مدیران، کارکنان، دبیران و دانش آموزان نیز به صورت آنلاین در این دوره آموزشی حضور داشتند.

طبق تفاهم نامه اجرایی آموزش کارکنان، دبیران، دانش آموزان و همچنین اولیای دانش آموزان در شهرستان بوشهر و سپس در تمامی شهرستان‌های استان با برنامه ریزی آموزش و پرورش و تدریس کارشناسان دامپزشکی انجام خواهد شد.

امور اجرایی و هماهنگی این طرح مشترک بر عهده اداره آموزش و ترویج و روابط عمومی دامپزشکی استان بوشهر خواهد بود و مطالبی در قالب پاور پوینت و اسلاید در مقاطع مختلف تحصیلی تهیه و آماده ارائه جمعیت هدف این طرح می‌باشد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1159432

مهمترین اخبار ایران و جهان: