نیوز سیتی!
11 اردیبهشت 1402 - 13:36

بجنورد ۳۰۰ معلم کمبود دارد/ افتتاح ۱۲ چمن مصنوعی در مناطق محروم

بجنورد- رئیس اداره آموزش و پرورش بجنورد با اشاره به وضعیت نامطلوب این شهرستان در سرانه فضای آموزشی، گفت: بجنورد ۳۰۰ معلم کمبود دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، موسی علی نیا صبح دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن جلسات اداره آموزش و پرورش بجنورد برگزار شد، اظهار داشت: حضوری شدن مدارس با اقدامات دشمن در این محیط همراه شد اما با برنامه‌های فرهنگی مناسب این فتنه دشمن رفع شد.

رئیس آموزش و پرورش بجنورد با تاکید بر لزوم اجرای دقیق سند تحول آموزش، گفت: نگاه تربیتی بر مجموعه آموزش و پرورش حاکم است.

وی از برنامه‌ریزی برای اجرای دقیق و با نظارت کافی امتحانات نهایی خبر داد و افزود: به همراه داشتن تجهیزاتی مانند تلفن همراه در امتحان ممنوع است و برای رصد این اتفاق از دستگاه سیگنال‌یاب استفاده خواهد شد.

علی‌نیا با اشاره به اینکه میانگین سرانه فضای آموزشی در خراسان شمالی ۵.۲ متر مربع است، گفت: این عدد در بجنورد ۴.۲ می‌باشد که برای ارتقا آن اقداماتی انجام شده اما همچنان به وضعیت مطلوب نرسیدیم.

وی تصریح کرد: بجنورد دارای ۱۹۴ کد واحد آموزشی است و کثرت وجود مدارس دو نوبته که سطح کیفی آموزشی را دچار اختلال می‌کند باید با برنامه‌ریزی صحیح این مهم هم مرتفع شود.

علی نیا از افتتاح ۱۲ چمن مصنوعی با اولویت مناطق روستایی خبر داد و گفت: بجنورد ۳۰۰ معلم کمبود دارد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1179832

مهمترین اخبار ایران و جهان: