نیوز سیتی!
16 اردیبهشت 1402 - 13:08

اعلام موجودیت یک گروه مقاومت جدید در رام‌الله فلسطین

نیروهای مبارزه فلسطینی در اردوگاه «الجلزون» رام‌الله، از تشکیل یک گروه مقاومت جدید با هدف گرفتن انتقام خون شهید «خضر عدنان» خبر دادند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، نیروهای مبارز فلسطینی در رام‌الله از تشکیل یک گروه مقاومت جدید در این شهر کرانه باختری خبر دادند.

به نوشته وبگاه فلسطینی شهاب، یک گروه از نیروهای مقاومت فلسطین، شامگاه جمعه (5 می) از اعلام موجودیت گروه مقاومتی «کتیبة مخیم الجلزون» در شهر رام‌الله خبر داد و اعلام کرد که مانند سایر گروه‌های مقاومتی که در شهرهای دیگر کرانه باختری تشکیل شده است، به مبارزه مسلحانه با اشغالگران خواهد پرداخت.

 

 

در ویدئو منتشر شده از سوی یکی از اعضای «کتیبة الجلزون» آمده است که این گروه مقاومتی در پی شهادت «خضر عدنان» از رهبران جنبش جهاد اسلامی در زندانهای رژیم صهیونیستی تشکیل شده و شهرک‌نشینان صهیونیست در «بیت ایل» را تهدید کرد که انتقام خون شهید عدنان را خواهد گرفت. 

خضر عدنان (۴۴ ساله) از اعضای جنبش جهاد اسلامی فلسطین بود که سه‌شنبه پیش (۳ می)، در اعتراض به بازداشت خودسرانه خود به دست اشغالگران اعتصاب غذا کرده بود و در وضعیت جسمانی نامناسبی به سر می‌برد و بارها درباره وخامت اوضاع جسمانی او به اشغالگران هشدار داده شده بود.

پایان پیام/م

منبع: فارس
شناسه خبر: 1191876

مهمترین اخبار ایران و جهان: