نیوز سیتی!
12 فروردین 1402 - 12:43

امدادرسانی نوروزی به بیش از ۱۴۰۰ نفر در مازندران

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر مازندران با اشاره به امدادرسانی نوروزی به یک‌هزار و ۴۶۴ نفر، گفت: همچنین ۲۴۹ نفر در محورهای مواصلاتی هراز، سوادکوه و کیاسر و چالوس اسکان یافتند.

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، هاتف سلیمی معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر مازندران با اشاره به فعالیت ۳۴ پست ثابت و ۱۰ موقت روزانه از ابتدای طرح نوروزی، اظهار کرد: در طرح نوروزی ۲۷۵ پرسنل و نجاتگر بکارگیری شدند.

وی با بیان اینکه طی طرح نوروزی ۴۷۸ عملیات انجام شد که ۱۴درصد عملیات امداد و نجات کشور را شامل می‌شود، اضافه کرد: همچنین طی طرح نوروزی ۱۳۱ امداد جاده‌ای داشتیم که ۸درصد عملیات جاده‌ای کشور را شامل می‌شود.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر مازندران اضافه کرد: طی طرح نوروزی امسال ۸مورد عملیات در برف و کولاک، ۵مورد عملیات در کوهستان و سه مورد دریایی داشتیم.

سلیمی با اعلام اینکه طی طرح نوروزی ۴مورد عملیات رانش زمین داشتیم، اظهار کرد: خدمات حضوری جمعیت هلال‌احمر  ۲۷۸ مورد بوده که امدادرسانی به ۲هزار و ۷۱۲  نفر حادثه دیده داشتیم و از این تعداد ۱۵۷ مورد از مصدومان به مراکز درمانی منتقل شدند و همچنین ۷۴۵ مورد درمان سرپایی داشتیم.

وی با اشاره به امدادرسانی نوروزی به یک‌هزار و ۴۶۴ نفر، تصریح کرد: همچنین ۲۴۹ نفر در محورهای مواصلاتی هراز، سوادکوه و کیاسر و چالوس اسکان یافتند.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/غ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1120932

مهمترین اخبار ایران و جهان: