نیوز سیتی!
19 دی 1401 - 19:26

افزایش بی رویه قیمت گوشت قرمز در کرمانشاه پذیرفتنی نیست

کرمانشاه- رئیس جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: افزایش بی رویه قیمت گوشت قرمز در کرمانشاه پذیرفتنی نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، جلسه بررسی قیمت گوشت قرمز به ریاست رئیس جهاد کشاورزی استان کرمانشاه و با حضور معاونین تولیدات دامی و توسعه بازرگانی، مدیر بازرسی و نظارت بر کالاهای کشاورزی و مدیر توسعه بازرگانی، مدیران دامپزشکی و امور عشایری، نماینده استانداری، مدیران میادین دام استان و اتحادیه قصابی‌های شهرستان کرمانشاه و مدیران کشتارگاه‌های دام و.. بعد از ظهر دوشنبه در سالن جلسات جهاد کشاورزی کرمانشاه برگزار شد.

علی چاله چاله رئیس جهاد کشاورزی استان کرمانشاه در این نشست با تاکید بر امر ضرورت بازنگری در قیمت گوشت قرمز اظهار کرد: برای بازنگری قیمت گوشت قرمز نیازمند برنامه‌های کوتاه مدت و بلند مدت هستیم و در این راستا پذیرفتی نیست در استانی که تولید کننده دام است قیمت گوشت قرمز آن از استان‌های مجاور بیشتر باشد.

وی افزود: گرچه افزایش قیمت نهاده‌ها و وضعیت خشکسالی و…از جمله عوامل تأثیر گذار در افزایش قیمت کالاهای کشاورزی به ویژه گوشت قرمز به حساب می‌آید اما روند افزایش قیمت‌ها باید به گونه‌ای باشد که منصفانه باشد و تولید کنندگان و مصرف کنندگان از آن رضایت داشته باشند.

رئیس جهاد کشاورزی استان کرمانشاه تصریح کرد: قیمت‌های مورد توافق با اتحادیه قصابی‌ها باید مورد توجه قرار گیرد و افزایش قیمت بیشتر از قیمت روی تابلوهای قصابی‌ها پذیرفتنی نیست و قطعاً با متخلفان این بخش برخورد خواهد شد.

در ابتدای این جلسه معاون توسعه بازرگانی جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گزارشی تحلیلی از وضعیت میادین دام، کشتارگاه‌ها و قصابی‌های سطح شهر کرمانشاه و همچنین روند تغییر قیمت گوشت قرمز طی روزهای اخیر و عوامل تغییر قیمت و پیشنهادات اصلاحی جهت اصلاح قیمت گوشت قرمز به جمع حاضر ارائه داد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 966132

مهمترین اخبار ایران و جهان: