نیوز سیتی!
20 دی 1401 - 20:43

بیانیه مشترک استاندار و نماینده ولی فقیه در لرستان در محکومیت اقدام موهن نشریه شارلی ابدو

حجت‌الاسلام احمدرضا شاهرخی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه خرم‌آباد و فرهاد زیویار استاندار لرستان در محکومیت هتاکی نشریه فرانسوی به مرجعیت عظیم‌الشأن شیعه، بیانیه‌ای صادر کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام احمدرضا شاهرخی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه خرم‌آباد و فرهاد زیویار استاندار لرستان ضمن دعوت از اقشار مختلف مردم برای حضور در تجمع در محکومیت هتاکی نشریه فرانسوی به مرجعیت عظیم‌الشأن شیعه، بیانیه‌ای به شرح زیر صادر کردند:

«بسم الله الرحمن الرحیم»
﴿یُرِیدُونَ لِیُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ﴾ (سوره صف/آیه ۸)

اقدام حقارت‌آمیز نشریه مبتذل فرانسوی در اهانت به مرجعیت عظیم‌الشأن شیعه موجی از اعتراضات مسلمانان و همه آزادگان را در پی داشته است که خود حکایت از انحطاط و شکست گردانندگان پشت صحنه چنین رویدادهای تلخ و زشت دارد.

این مرجعیت و رهبری که ارزش‌های اسلامی و انسانی را با قامتی استوار بر سر دست گرفته و در دفاع از حقوق بشر در مقابل حیله‌گران و فریبکاران مدعی حقوق بشر ایستاده‌اند روشن است که تحمل آن برای بدخواهان نظام سلطه سخت و گران است.

البته جریان رسانه‌ای غرب که تحت سلطه امریکا و رژیم اشغالگر قدس قرار دارند در سابقه زشت خود اهانت به پیامبران آسمانی و حضرت پیامبر اعظم(ص) را دارند که قلوب میلیاردها مسلمان را جریحه‌دار کردند.

امت اسلامی و مردم متدین و انقلابی استان لرستان ضمن اعلام تنفر و انزجار از این اقدام شرم‌آور؛ از وزارت امور خارجه و قوه قضاییه انتظار دارند؛ که با اقدامات همه‌جانبه در مجامع بین المللی از ساحت مقدس انبیا الهی و حضرت رسول اکرم(ص) و مرجعیت شیعه با صلابت دفاع نمایند و مانع تکرار چنین رویدادهای تلخی شوند.

از این‌رو از عموم طلاب و روحانیون، سازمان‌ها و نهادهای دولتی و غیر دولتی، نیروهای مسلح، اقشار مختلف مردمی دعوت می‌شود جهت محکومیت اقدام موهن نشریه فرانسوی و دفاع از مرجعیت عظیم‌الشأن شیعه و رهبر معظم انقلاب اسلامی در اجتماعی که روز چهارشنبه، ۲۱ دی‌ماه ساعت ۱۰ صبح در مدرسه علمیه کمالیه برگزار می‌گردد شرکت فرمایند.

از خداوند متعال شکوه و عظمت و اقتدار اسلام و مسلمین و مرجعیت شیعه و رهبر حکیم انقلاب اسلامی و ذلت و خواری دشمنان اسلام و بشریت را خواستاریم.»

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 968676

مهمترین اخبار ایران و جهان: