نیوز سیتی!
12 بهمن 1401 - 19:18

گلایه حجت‌الاسلام نکونام از رفع مقطعی مشکلات/ امکانات را برای روزهای سخت آماده کنید

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری در حاشیه بازدید از روند خدمات‌رسانی در شهرستان کوهرنگ گفت: متأسفانه همیشه به دنبال رفع مشکلات به صورت مقطعی بوده‌ایم، بارها گفته‌ایم که امکانات لازم برای مقابله با بحران را آماده کنید.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، کانون اصلی فعالیت سامانه بارشی اخیر در چهارمحال و بختیاری شهرستان کوهرنگ بوده است طوری که گزارش هواشناسی ارتفاع کنونی برف در این ایستگاه را قریب به ۲ متر اعلام کرده است.

حجم بارش مشکلاتی را برای مردم این شهرستان به وجود آورد و همین موجب شد امروز نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری به شهرستان کوهرنگ سفر کند تا از نزدیک نحوه بازگشایی مسیرها و ارائه خدمات به مردم را مورد بررسی قرار دهد.

حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام به شهرهای پر بارش شهرستان کوهرنگ از جمله چلگرد سرد زد و صحبت‌های اهالی را شنید.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری در پاسخ به شهروند چلگردی که از شکسته شدن شیروانی منزلش و عدم رسیدگی مسئولان گلایه داشت گفت: شهرستان بزرگ است، خسارات زیاد و امکانات کم است و همین امر خدمات‌رسانی را کند می‌کند ولی هماهنگ می‌شود تا دستگاه‌های بیشتری برای کمک به این شهرستان بیایند.

حجت‌الاسلام والمسلمین ایوب محمدی، امام جمعه شهرستان کوهرنگ نیز در حاشیه این سفر بیان داشت: این شهرستان ۲۲۳ روستا دارد که برف‌روبی و خدمات‌رسانی به همه مناطق زمان زیادی لازم دارد و اگر دستگاه و تجهیزات بیشتری داشته باشیم قطعا بهتر و در زمان کمتری مشکلات را حل خواهیم کرد.

شهباز اکبری، فرماندار شهرستان کوهرنگ نیز گفت: این شهرستان نسبت به سایر شهرستان‌ها تجهیزات بیشتری دارد اما همه آن‌ها فرسوده هستند و طی همین برف ۶ دستگاه ما دچار مشکل و از رده خارج شد همچنین یک بولدوزر نیز زیر بهمن مانده است که همین موارد نیاز ما به تجهیزات را بیشتر کرده است.

نماینده ولی فقیه در استان پس از شنیدن موارد فوق گفت: متأسفانه همیشه به دنبال رفع مشکلات به صورت مقطعی بوده‌ایم و فکری برای بحران نداشته‌ایم مانند سیل سال گذشته که امکانات بسیار محدودی داشتیم.

وی افزود: بارها گفته‌ایم که برای بحران‌ها فکر شود و امکانات را برای روزهای سخت آماده کنید.

حجت‌الاسلام والمسلمین نکونام در پایان از همه عوامل دستگاه‌های خدماتی تشکر کرد و گفت: همین که با عزم راسخ در این برف و سرما کار را دنبال می‌کنید جای تشکر دارد.

پایان پیام/ ۶۸۰۳۶

منبع: فارس
شناسه خبر: 1013576

مهمترین اخبار ایران و جهان: