نیوز سیتی!
23 دی 1401 - 15:54

تجلیل از فرهخته دماوندی با حضور استاندار تهران

محمود صفری، ریاست سابق دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند و از فرهیختگان شهرستان دماوند در مراسمی با حضور استاندار تهران مورد تجلیل قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری فارس از دماوند، آیین تجلیل از اندیشمند فرهیخته «محمود صفری» رئیس سابق دانشگاه آزاد اسلامی دماوند ظهر امروز با حضور علیرضا فخاری، استاندار تهران و جمعی از مسئولان، فرهیختگان، پیشکسوتان، معتمدان و هیئت‌های امنا و اقشار مختلف مردم در سالن جلسات فرمانداری دماوند برگزار شد.

همچنین در این آیین، حجت‌الاسلام آقایی معاون شورای سیاست‌‌گذاری ائمه جمعه کشور، محسن نایبی معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران، سیدکمال سادات مدیرکل امنیتی استانداری تهران، حجت‌الاسلام فتاح‌دماوندی امام جمعه شهرستان دماوند، رضا طاهرخانی فرماندار شهرستان دماوند، معاونین فرمانداری دماوند، بخشدار رودهن، اعضای شورای اسلامی شهر دماوند، شهرداران، رؤسای دانشگاه‌های آزاد و پیام نور رودهن و دماوند و ... حضور داشتند.

این آیین به پاس قدردانی و تجلیل از دو دهه خدمت دکتر محمود صفری در سمت ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند برگزار شد.

دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند در سال ۱۳۸۱ با تلاش شبانه‌روزی مسئولان، استادان و کارکنان دلسوز خود و بدون کمک مالی از جانب نهادهای دولتی، تنها با تکیه بر شهریه‌ دانشجویان تأسیس شد و با ۲ رشته‌ تحصیلی و تعداد ۲۹۲ دانشجو فعالیت خود را آغاز کرد.

«محمود صفری» از سال ۱۳۸۱ تاکنون ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند را بر عهده داشت.

لازم به ذکر است، «عبداللهی‌فر» به عنوان سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند منصوب شد.

استاندار تهران در این نشست ضمن تبریک به مناسبت سالروز ولادت حضرت فاطمه (س) اظهار کرد: دانش مرهون تلاش بی‌وقفه معلمان و متعلمین است، اما آن سنگ بنایی که معلمی از جان مایه می‌گذارند تا متعلم به معلم تبدیل شود، کار بسیار شایسته و عمیقی است.

علیرضا فخاری افزود: خداوند متعال توفیق مقام معلمی را به هر کسی نمی‌دهد؛ امروز اگر در مراسم تجلیل از جایگاه رفیع معلمی و استادی حضور داریم، بی‌دلیل نیست.

وی گفت: این موضوع در نگاه اعتقادی و ارزشی ما جایگاه خاصی دارد؛ بگذریم از اینکه ما در مقابل فرهنگ ناصواب قبل و نوع عملکردهای ناصواب‌تر و در بعضی از موارد به پیشواز برخی از جریانات انتخاب شده توسط دنیای استکباری دچار خدشه شدیم و شأن و منزلت معلم را به نازل‌ترین جایگاه رساندند.

استاندار تهران ضمن تقدیر از زحمات ارزشمند محمود صفری طی دهه‌های اخیر در عرصه‌های مختلف تصریح کرد: انتصاب عبداللهی‌فر را به سمت سرپرستی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند تبریک می‌گوییم و امیدواریم در ریاست این دانشگاه تثبیت شود.

انتهای پیام/۶۷۰۱۵/

منبع: فارس
شناسه خبر: 974576

مهمترین اخبار ایران و جهان: