نیوز سیتی!
14 دی 1402 - 12:39

شهید سلیمانی سردمدار جبهه مقاومت و شهدای اسلام است

نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: در سایه ارادت به اهل بیت، حاج قاسم سردمدار جبهه مقاومت و شهدای اسلام است.

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی پیش از ظهر امروز در مراسم گرامیداشت سالگرد شهادت سردار سلیمانی در سالن آزادی سنندج با تسلیت سالگرد شهادت سردار سلیمانی و حادثه تروریستی کرمان اظهار داشت: مردمی که روز گذشته به دیار محبوب خود، سردار سلیمانی، شتافتند، ناجوانمردانه به شهادت رسیدند. 

نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: در سایه ارادت به اهل بیت، حاج قاسم سردمدار جبهه مقاومت و شهدای اسلام است.

وی با بیان اینکه شهادت حاج قاسم و منش و روش شهدای ما درس عزت به ما دادند، افزود: عزتمندی و عزت‌داری شیوه مسلمان واقعی است و در خود نقطه ضعف نمی‌بینید.

حجت‌الاسلام پورذهبی ادامه داد: ما ملت امام حسینیم و ذلت از ما دور است بنابراین عزت برای شهدا و مومنی است و نباید غفلت کنیم.

نماینده ولی فقیه در کردستان ایثار و ازخودگذشتگی را دیگر ویژگی سردار سلیمانی بیان کرد و افزود: بنابر گفته رهبر انقلاب، مهم‌ترین و برترین عنصر در وجود شهید قاسمی اخلاص بود و همه جان، مال و عزت خود را فدا کرد.

وی با تاکید بر اینکه ملت ایران اکنون به خاطر این ایثار و ازخودگذشتگی سربلند هستند، گفت: شاخصه مهم دیگر این شهید میهن‌پرستی است.

حجت‌الاسلام پورذهبی با اشاره به اینکه در اسلام میهن پرست مسلمانان مهم است و مسلمان ایرانی مسلمانان در دنیا دارای عزت است.

نماینده ولی فقیه در کردستان عنوان کرد: امروز دنیا به افرادی که در کشور ایران زندگی می‌کنند افتخار می‌کنند و در حقیقت به یک مسلمان اهل ایران به افتخار نگاه می‌کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امروز پرچم اهل بیت به دست سرداران چون شهید سلیمانی بلند است و اکنون به دست ما سپرده شده و باید امانتدار آن باشیم.

در این مراسم از اثر نقاشی از تصویر شهید سلیمانی رونمایی شد.

انتهای پیام ۲۳۳۰/۷۲

منبع: فارس
شناسه خبر: 1626476

مهمترین اخبار ایران و جهان: