نیوز سیتی!
22 بهمن 1402 - 10:36

آغاز خروش حماسی دیار علویان

خروش حماسی مردم سرافراز مازندران در آغاز سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در بیست‌و دوم بهمن‌ماه سال 1402 دقایق پیش آغاز شد و مردمی که عشق به وطن و انقلاب اسلامی را در وجودشان دارند بار دیگر آماده خلق حماسه هستند.

به‌گزارش خبرگزاری فارس از ساری، امروز برگی از تقویم انقلاب اسلامی ایران رقم می‌خورد و مردم همیشه در صحنه مازندران نیز همزمان با سراسر کشور آغازگر حرکت از  میدانی هستند که 45 سال است این روز را تکریم می‌کنند و برای‌ آن به‌پا می‌خیزند، روزی پُرتکرار در تقویم انقلاب اسلامی که مردم حماسه‌ها خلق کردند.

امروز کوچه‌ها و خیابان‌های اصلی شهر پُر از مردمی می‌شود که برای انقلاب‌شان وارد میدان می‌شوند تا به دشمنان اعلام کنند که حتی نمی‌توانند نگاه چپ به انقلاب کنند چه برسد دشمنی داشته باشند.

در طول ۴۵ سال گذشته چه جنگ‌ها، فتنه‌ها و دسیسه‌ها و فشارهای اقتصادی و تحریمی از سوی دشمنان به راه انداخته شد، تا به قول خودشان به انقلاب ضربه بزنند اما نه تنها مشکلی برای انقلاب ایجاد نشد بلکه با هربار دشمنی انقلاب‌مان قوی‌تر و نیرومندتر شد.

پیر، جوان، مرد، زن و کودک ندارد، این موضوع با نگاهی گذرا به جمعیتی که قبل از شروع راهپیمایی در مسیرها منتظر هستند می‌توان مشاهده کرد.

۶۸ مسیر راهپیمایی در شهرها و بخش‌های استان مازندران اعلام شد و مردم هم باتوجه به اطلاع‌رسانی انجام در مسیرها حضور پیدا کرد تا بار دیگر حماسه‌ای حلق کند، حماسه‌هایی که در طول این سال ماندگارتر شد.

امروز همه آمدند، آن هم با تمام قوا و با مشت گره کرده به دشمنان اعلام می‌کنند با تمام مشکلات و تبلیغات سوء و سیاه‌نمایی دشمنان با تمام وجود می‌آیند، اینکه چرا می‌آیند، برای این است که با اقتدار به جهانیان ثابت کنند همه با هم هستند و خواهند بود.

در میان حضور گروه‌های مختلف جمعیتی حضور دهه‌های نودی و هشتاد همان گروه‌هایی که دشمنان به قول خود تصورش بر این است بر انقلاب نیستند، چشمگیر و جالب توجه است، این تصاویر و صحنه‌ها خاری در چشمان دشمنان است.

علاوه بر جمعیتی که در مسیرهای اصلی منتظر شروع مراسم هستند برخی باعجله در حال رسیدن به محل شروع مراسم هستند و برخی نیز منتظر هستند با شروع مراسم به گروه‌های مردمی بپیوندند.

باز هم در تقویم انقلاب اسلامی حماسه دیگری در حال ثبت رسیدن است آن هم حماسه‌ای از نوع حضور، حماسه‌ای که به دنیا بفهماند مردم ما تا پای جان برای انقلاب‌شان هستند و در این مراسم فریب هیچ توطئه‌ای را نخواهند خورد.

امروز صدای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر استکبار در گوشه گوشه مازندران همزمان با سراسر کشور طنین‌انداز می‌شود و یک‌بار تمام معادلات دشمنان را بهم می‌ریزد.

خروش مردم سرافراز مازندران حرف‌های زیادی برای گفتن دارد، حرف‌‌هایی از جنس عشق به وطن انقلاب اسلامی؛ عشقی که در وجود مردم ریشه دوانده و این چنین حماسه خلق کرده است.

جدا از شور و شوق مردم چه در فضای عمومی چه در فضای مجازی هم غوغا برپا شده تا دشمنان بدانند از کوچ تا بزرگ ایران اسلامی تا جان در بدن دارند پای انقلاب‌شان هستند و خواهند ماند.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/م

منبع: فارس
شناسه خبر: 1667832

مهمترین اخبار ایران و جهان: