نیوز سیتی!
13 دی 1402 - 18:44

ربیعی: بازیکنان ذوب‌آهن تلاش تاکتیکی زیادی داشتند و یک امتیاز برای ما کم بود

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: یک امتیاز برای تیم ما کم بود و شایسته کسب 3 امتیاز بودیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، محمد ربیعی در نشست خبری پس از دیدار دو تیم ذوب آهن و گل گهر اظهار داشت: حادثه کرام را تسلیت عرض می‌کنم و امیدوارم هیچ وقت از این خبرها نشنویم. بسیار ناراحت کننده بود. مخصوصا برای من که 4 سال در آن استان کار کردم. امیدوارم خدا به بازماندگان‌شان سلامتی بدهد.

وی افزود: به تیم گل گهر خسته نباشید می‌گویم. برای من باشگاه بسیار محترمی است. به مدیرعامل و عوامل این باشگاه خسته نباشید می‌گویم. یکی از باشگاه‌های حرفه‌ای فوتبال ما هستند. به تیم ذوب آهن اصفهان هم خداقوت می‌گویم. بازی‌های خانگی مثل بازی با فولاد داشتیم که خوب نبودیم ولی امروز یکی از بهترین بازی‌ها را مخصوصا به لحاظ استراتژی که مدنظرم بود، داشتیم. به بچه‌ها خسته نباشید می‌گویم.

سرمربی ذوب آهن گفت: بدون تعارف تیم برتر زمین بودیم. خیلی کم به حریف فرصت دادیم و در لحظه‌های انتقال فرصت‌های بیشتری ایجاد کردیم. اگر در زدن ضربه آخر، پاس آخر یا تصمیم آخر دقت کرده بودیم حتما می‌توانستیم پیروز زمین باشیم. یک امتیاز برای ذوب آهن در این مسابقه کم بود. شایسته کسب 3 امتیاز بودیم.

ربیعی تصریح کرد: بازیکنان ما تلاش تاکتیکی زیاد و دوندگی بالایی داشتند. در کوچک کردن فضاها عملکرد خوبی داشتیم. فاصله خطوط ما بسیار مناسب بود. برنامه ریزی ما این بود که بتوانیم از انتقال‌های سریع استفاده کنیم. ای کاش در تصمیمات و ضربات آخر بیشتر دقت می‌کردیم. سازمان دفاعی خوبی داشتیم. تیم در 4 بازی اخیر 4 کلین شیت داشته، می‌دانستیم گل گهر در ضربات ایستگاهی خطرناک است و این مساله را کاملا مهار کردیم. خط حمله  پرمهره گل گهر و نفرات خلاق این تیم را خیلی خوب مهار کردیم. بازهم می‌گویم یک امتیاز برای تیم ما کم بود.

ادامه دارد...

منبع: فارس
شناسه خبر: 1625776

مهمترین اخبار ایران و جهان: