نیوز سیتی!
17 دی 1402 - 12:53

مسی برزیلی در راه اسپانیا

بارسلونا علاقمند است یک بازیکن جوان برزیلی را به خدمت بگیرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، بارسلونا در حال حاضر کیلومترها با آنچه ایده‌آل است، فاصله دارد. با توجه به محدودیت‌های مالی نسبتا شدید، این باشگاه حتی نمی‌تواند تیم خود را مطابق با خواسته‌های اصلی تقویت کند. با این حال، بارسلونا چندین راه حل جایگزین را نیز بررسی کرده است.

با وجود مشکلات آشکار اقتصادی، آبی اناری‌ها تاحدودی توانسته‌اند خود را تقویت کنند. باشگاه حتی موفق شد قرارداد ویتور روکه را به موقع و برای اولین بازی سال 2024 امضا و ثبت کند. بارسلونا حتی برنامه‌های بزرگتری برای آینده دارد.

یکی از نام‌هایی که در این بین شنیده می‌شود، استوائو ویلیان است. طبق آخرین اطلاعات موندو دپورتیوو، بارسلونا متعهد شده که این بازیکن شگفت‌انگیز برزیلی را به اسپانیا بیاورد.

این هافبک هجومی 16 ساله که با نام مستعار "مسینیو" شناخته می‌شود، مورد علاقه بارساست. همانطور که باشگاه بارسلونا دوست دارد او را در این باشگاه داشته باشد، مسینیو نیز از پیوستن به این تیم خوشحال خواهد شد البته بسیاری از باشگاه‌های اروپایی به غیر از کاتالان‌ها، مایلند او را جذب کنند.

بند فسخ این بازیکن برزیلی 60 میلیون یورو تعیین شده است، قیمتی که بارسلونا به سختی می‌تواند آن را تهیه کند. اگر مشکلات مالی نبود بارسلونا خیلی وقت پیش این بازیکن را به خدمت می‌گرفت اما با این حال باشگاه با ایجنت مسینیو در تماس بوده است.

بارسا امیدوار است که پالمیراس برای جذب این ستاره جوان با پرداخت قسطی موافقت کند. طبق احکام فیفا، این جوان تا 18 سالگی نمی.تواند به اروپا برود، این بدان معناست که استوائو در سال 2025 می‌تواند به اسپانیا برود. بارسا دقیقاً به همین دلیل مایل است برای این بازیکن مبلغ را قسطی بپردازد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1629432

مهمترین اخبار ایران و جهان: