نیوز سیتی!
21 بهمن 1402 - 10:57

فرمانده سپاه قشم: دشمن وحدت میان شیعه و سنی را نمی خواهد

فرمانده سپاه قشم گفت: دشمن نسبت به وحدت موجود میان شیعه و سنی در کشورمان بیمناک است و لذا از هر ابزاری برای اختلاف افکنی استفاده می کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از قشم،  به مناسبت مبعث پیامبر اکرم (ص ) و افتتاح مسجد در روستای گامبرون جزیره قشم که با حضور و سخنرانی سرهنگ امیری کیا فرمانده سپاه ناحیه قشم و امامان جمعه اهل سنت و بزرگان و معتمدین جزیره قشم و مردم روستای گامبرون برگزار شد، فرمانده سپاه قشم به بیان اهمیت حفظ وحدت و تلاش برای حفظ آن در ابعاد مختلف تأکید کرد.

حجت امیری کیا در این زمینه گفت: جبهه استکبار همواره با اسلام واقعی دشمنی کرده و این مربوط به امسال و سال های اخیر نیست بلکه آنان اسلام را استحاله شده و در خدمت منافع غربی خویش می خواهند.

 

وی با بیان این که حفاظت از وحدت موجود میان شیعه و سنی در کشورمان یک فریضه اساسی بر دوش ما است، خاطرنشان کرد: آنان از وحدت که عامل پیش برنده این ملت است، بیم دارند و لذا از هر فرصتی برای اختلاف افکنی بهره می گیرند و باید مراقب دسیسه های دشمنان بود.

فرمانده سپاه قشم از این جزیره به عنوان نمادی از وحدت و برادری یاد و عنوان داشت: در سایه این برادری و وحدت، پیشرفت میسر شده است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1666732

مهمترین اخبار ایران و جهان: