نیوز سیتی!
17 بهمن 1402 - 10:45

از ساخت گورستان جدید در تهران تا گرفتن مجوز تراموا از شورا

رئیس شورای شهر تهران در خصوص ساخت گورستان جدید در تهران گفت: نقاطی مشخص شده و باید به شورا برای تصویب بیاید.

به گزارش خبرنگار اجتماعی فارس، مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران امروز 17 بهمن 1402 در حاشیه جلسه علنی شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران گفت در جلسه امروز شورای شهر گزارشی از بازار تهران توسط احمد علوی عضو شورای شهر تهران ارائه می شود.
وی با بیان اینکه به دستورات جلسات می پردازیم ، گفت:  بحث جرایم عوارض قطع درخت و امحای فضای سبز است امروز مطرح می شود و همچنین بحث عوارض آنتن ها و دکل های که مخابرات و دیگران نصب می شود،  باید با اجازه شهرداری باشد و عوارض سالیانه بپردازد و در ادامه جلسه هم   به موضوع اساسنامه سازمان بهشت زهرا پرداخت می شود.
وی در پاسخ به این پرسش که  گفته شده برای ال آر تی نیاز به مجوز شورا نیست گفت:  مجوز شورا را برای  طرح جامع ارائه شده  ولی این طرح در سال 98 بوده و تقریبا تصویب شده؛ ولی شروطی دارد که شهرداری باید تکمیل کند دوستان هم این کارها تکمیل و به شورای عالی ترافیک ارائه کردند.

چمران تاکید کرد اما برای احداث تراموا حتما شهرداری باید از شورا  مجوز دریافت کند برای تراموا مسیر و بودجه اعتبار باید در  صحن شورا شورا تصویب شود در غیراینصورت کار عملیاتی نمی شود.

رئیس شورای شهر تهران در خصوص انتخاب آرامستان برای تهران گفت: مطالعات انجام شده در 4 نقطه به نتیجه رسیده اند و باید برای تصویب بهب شورا بیاید و به دلیل گران شدن زمین نمی توانم نقاط را اعلام کنم اما بهشت زهرا در حال پر شدن است.
پایان پیام/

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1662376

مهمترین اخبار ایران و جهان: