نیوز سیتی!
11 بهمن 1402 - 16:09

برگزاری برنامه های بصیرتی با موضوع انتخابات در خراسان رضوی

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی از برگزاری برنامه های مختلف بصیرتی و روشنگری با موضوع انتخابات و مردم سالاری در سطح این استان خبر داد.

حجت الاسلام هادی صاحبقرانی در حاشیه مراسم تودیع و معارفه روسای اداره تبلیغات اسلامی تایباد در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تایباد اظهار کرد: یکی از فعالیت تبلیغات اسلامی در ایام منتهی به انتخابات ۱۱ اسفند، برگزاری برنامه های مختلف بصیرتی، روشنگری، تبلیغی و تبیینی در سطح استان خراسان رضوی است.

وی افزود: از دیگر اقدامات، اعزام مبلغین به نقاط مختلف استان می باشد و همچنین برنامه های رسانه ای هم در حال اجرا داریم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی ادامه داد: در الگوی حکمرانی انقلاب اسلامی، نقش آفرینی مردم بسیار مهم است و حضور مردم در عرصه های سیاسی مانند انتخابات باعث عقب نشینی دشمن می شود.

حجت الاسلام صاحبقرانی بیان کرد: مهمترین حرکت، انتخاب نامزد اصلح است که باید آرامش و آسایش را برای مردم فراهم آورد.

وی تصریح کرد: نامزد اصلح نیز می بایست مطالبات و خواسته های جامعه را پیگیری کند و بر فعالیت دستگاه های اجرایی نظارت داشته باشد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: با هوشمندی باید با دشمنان مقابله کنیم که این امر با تقویت فضای مجازی و رسانه میسر می شود.

شایان ذکر است که در این جلسه، از زحمات سیدعلی‌نقی هاشمی تقدیر به عمل آمد و سیدامیر فیض آبادی به عنوان رئیس اداره تبلیغات اسلامی تایباد معرفی شد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1655932

مهمترین اخبار ایران و جهان: