نیوز سیتی!
30 آبان 1402 - 12:09

برگزاری دادگاه علنی رسیدگی به جنایات سرکرده منافقین در آذرماه

سرانجام دادگاه کیفری رسیدگی به اتهامات اعضا و سرکرده گروهک ترویستی منافقین در تاریخ ۲۱ آذر سال جاری به صورت علنی در دادگاه کیفری یک استان تهران برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار قضایی خبرگزاری فارس، سی و هشتمین نشست خبری مسعود ستایشی سخنگوی قوه قضاییه صبح امروز ۳۰ آبان ماه در ساختمان قوه قضاییه و با حضور خبرنگاران رسانه‌ها برگزار شد‌‌. 

در این نشست سخنگوی قوه قضائیه ضمن تبریک میلاد حضرت زینب(س) را به عنوان اولین راوی قیام عاشورایی امام حسین(ع) این روز به همه آحاد جامعه پرستاری پزشکی و بهورزان و مدافعان سلامت و بهداشت را تبریک می‌گویم.

وی همچنین با تبریک هفته بسیج نیز گفت: ما باید از این جایگاه به مناسبت فرارسیدن صدور فرمان تاریخی حضرت امام در ۵ آذرماه سال ۱۳۵۸ مبنی بر تشکیل بسیج مستضعفین را به همه بسیجیان دلاور و سرافراز تبریک می گویم که از خداوند می خواهیم که بتوانیم حق این عزیزان را ادا کنیم

ستایشی افزود: امروز پس از گذشت ۴۵ سال از فرمان تاریخی حضرت امام(ره) که تعیین کننده بود فرهنگ و آرمان بسیج در تمامی شقوق اجتماعی وفرهنگی و تمام آزادی خواهان و مقابله کننده با کفر به عنوان فرهنگ پیش رونده و تاثیر گذار شناخته شده و همچنان محتاج بازشناسی این شجره طبقه در تنه جهت گیری ها و شقوق هستیم.

سخنگوی قوه قضائیه با ابراز انزجار از اقدامات جنایت کارانه علیه کودکان و زنان بی‌دفاع و مظلوم فلسطین عنوان کرد: بلندگوهای مدعی حقوق  امروز در برابر تراژدی غمبار لحظه به لحظه، لب از لب نگشوده اند.

وی ادامه داد: براساس وعده های داده شده با انجام کار تحقیقاتی و مسنجم و بی وقفه و بسیار پرحجم و پیچیده از سوی مجموعه‌های ما پس از  طی کلیه مراحل و تشریفات قانونی و حقوقی و صدور کیفر خواست دادسرای عمومی و انقلاب از این جایگاه اعلام می کنم با اذان خدای عادل سرانجام دادگاه کیفری رسیدگی به اتهامات اعضا و سرگرده گروهگ ترویستی منافقین در تاریخ ۲۱ آذر سال جاری به صورت علنی در دادگاه کیفری یک استان تهران برگزار خواهد شد.

قرار است در جریان این دادگاه به یکایک جنایت‌ها و خباثت‌ها  و نسل‌کشی ها علیه بشریت و ملت مظلوم ایران رسیدگی شود.

 

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1579785

مهمترین اخبار ایران و جهان: