نیوز سیتی!
01 آذر 1402 - 18:49

تبلیغات محیطی و رسانه ای کنگره 10 هزار شهید آذربایجان شرقی تقویت شود

استاندار آذربایجان شرقی بر لزوم تقویت تبلیغات محیطی و رسانه ای کنگره 10 هزار شهید استان در مدت باقی مانده تا برگزاری این رویداد ملی تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، عابدین خرم عصر امروز در جلسه کنگره ۱۰ هزار شهید استان آذربایجان شرقی اظهار کرد: گزارشات مربوط به برنامه های این کنگره قطعا بیشتر و حجیم تر از موارد مطرح بوده و به طور قطع برنامه مفصلی در حال انجام است.

وی با اشاره به نقش تبلیغات محیطی و رسانه ای کنگره ۱۰ هزار شهید استان در انگاره سازی از این رویداد برای افکار عومی اضافه کرد: باید از  فرصت باقی مانده تا برگزاری کنگره، استفاده کافی را برای تبلیغات و رسانه ای کردن این رویداد بکنیم و صدا وسیما نیز زمان کافی را نیز برای انعکاس جامع و فراگیر آن اختصاص دهد.

نماینده عالی دولت در آذربایجان شرقی ادامه داد: شمارش معکوس برگزاری کنگره از امروز شروع شده و تمام نهادها و سازمان‌ها برای مشارکت هر چه بهتر در این امر مهم برنامه ریزی و از آثار شهدای مربوط به آن سازمان برای فضا سازی مناسب استفاده کنند.

خرم تاکید کرد: هیچ  یک از کمیته‌های کنگره نباید در اجرای وظایف خود و مسئولیتی که بر عهده گرفته اند کوتاهی کنند و همچنین به خاطر منابع مالی کارها نباید معطل بمانند.

پایان پیام/60002

منبع: فارس
شناسه خبر: 1581485

مهمترین اخبار ایران و جهان: