نیوز سیتی!
24 آبان 1402 - 19:55

استقبال بسیج دانشجویی پیام‌نور یاسوج از دانشجویان جدیدالورود با برنامه‌های فرهنگی

بسیج دانشجویی پیام‌نور یاسوج از دانشجویان جدیدالورود با برنامه‌های فرهنگی استقبال کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج؛ جشن ورود دانشجویان جدیدالورود در دانشگاه پیام نور یاسوج به همت بسیج دانشجویی این دانشگاه برگزار شد.

علی رستمی فرمانده حوزه شهید جلیل دانشگاه پیام نور یاسوج  ضمن عرض تبریک و خوشامد به دانشجویان جدید الورود و پیوستن آنها به مجموعه بزرگ دانشگاهی سخن خود را با کلامی از شهید بهشتی آغاز و عنوان کرد دانشجو موذن جامعه است اگر خواب بماند نماز امت قضا می‌شود.

وی همچنین با تاکید بر اینکه دانشجو به معنی عام عبارت است از قشر آگاه و پیشتاز و پیشگام در خلاقیت های انقلابی در جامعه گفت: رسالت دانشجوی امروز در این است که همچنان به صورت عنصر اصلی انقلابی جامعه بماند 

رستمی افزود: این دانشگاه با برپا کردن غرفه هایی در حیطه های جهادی، آموزش، نیروی انسانی، علمی و غرفه غذاهای محلی، اهدای پک های فرهنگی هنری، غرفه کتاب، نمایشگاه پرچم فلسطین و برافراشتن آن در حمایت از غزه به استقبال  نو دانشجویان رفتند.

وی گفت: همچنین  با ایجاد گالری عکس از اردوهای جهادی و خدمت رسانی به مناطق محروم توسط بسیج دانشجویی رونمایی شد و تکریم از زحمات جهادگران، ثبت نامی دانشجویان جدید جهت شرکت در این در اردوها نیز شکل گرفت.

در پایان این برنامه از همه جهادگران اعزامی به مناطق محروم  و فعالین فرهنگی  توسط ریاست دانشگاه پیام نور استان تقدیر و تشکر شد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1573485

مهمترین اخبار ایران و جهان: