نیوز سیتی!
02 آبان 1402 - 16:21

ثبت‌نام نهایی ۲۱۰ داوطلب مجلس دوازدهم در ۵ روز نخست

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل و رئیس ستاد انتخابات استان از ثبت‌نام نهایی ۲۱۰ داوطلب مجلس دوازدهم طی ۵ روز نخست این مرحله از انتخابات خبر داد و گفت: تاکنون ۲۴درصد از افرادی که پیش‌ثبت‌نام کرده بودند، ثبت‌نام خود را نهایی کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رضا قاسمیان پیش‌ازظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مرحله ثبت‌نام نهایی داوطلبان انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از ۲۷ مهر آغاز شده و تا ساعت ۱۸ روز چهارشنبه ۳ آبان ادامه دارد و در این مرحله صرفٱ افرادی امکان ثبت‌نام دارند که در مرحله پیش‌ثبت‌نام کد رهگیری دریافت کرده باشند.

وی با اشاره به آمار ۵ روز نخست این مرحله، افزود: در کل ۵ حوزه انتخابیه استان اردبیل ۲۱۰ نفر ثبت‌نام خود را در ۵ روز نخست نهایی کرده‌اند که از این تعداد ۱۶ نفر خانم و ۱۹۴ نفر آقا هستند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل ادامه داد: ۹۲ نفر از حوزه انتخابیه اردبیل، نیر، نمین و سرعین، ۴۲ نفر از حوزه پارس‌آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز، ۳۳ نفر از حوزه مشکین‌شهر، ۲۵ نفر از حوزه خلخال و کوثر و ۱۸ نفر نیز از حوزه انتخابیه گرمی و انگوت ثبت‌نام کرده‌اند.

قاسمیان بیان کرد: در مرحله پیش‌ثبت‌نام ۸۹۴ نفر از کل استان اردبیل برای حضور در رقابت‌ها اعلام آمادگی کرده بودند که از این تعداد تاکنون ۲۴درصد ثبت‌نام خود را نهایی کرده‌اند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1549041

مهمترین اخبار ایران و جهان: