نیوز سیتی!
02 آبان 1402 - 14:50

اهدای لوازم خانگی به سیل‌زدگان آستارا توسط سپاه

پیش از ظهر امروز سپاه قدس گیلان به سیل‌زدگان شهرستان آستارا لوازم خانگی شامل یخچال، فرش، بخاری، اجاق گاز، موکت، پتو و بسته معیشتی با ارزش سه میلیارد تومان اهدا کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، با حضور فرمانده سپاه قدس گیلان، مسئول سازمان بسیج سازندگی استان و برخی مسئولین استانی و شهرستانی محموله‌ لوازم‌ خانگی شامل یخچال، فرش، بخاری، اجاق گاز، موکت، پتو و بسته معیشتی به سیل‌زدگان آستارایی اهدا شد.

سردار حمید دامغانی فرمانده سپاه قدس گیلان در حاشیه این مراسم و در جمع خبرنگاران با بیان اینکه سپاه هنگام بحران و مشکلات همواره در کنار مردم و آسیب دیدگان است، اظهار کرد: یکی از اهداف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کمک به مردم و آسیب دیدگان در هنگام بلایای طبیعی از جمله سیل و زلزله بوده و از هیچ تلاشی برای کاهش رنج مردم دریغ نمی‌کند. 

وی با اشاره به وقوع سیل شدید در شهرستان آستارا در شهریورماه سال جاری، گفت: با وقوع این سیل بخشی از منازل مردم دچار آبگرفتگی شده و برخی وسایل و ملزومات خانگی مردم هم دچار آسیب جدی شد. 

فرمانده سپاه قدس گیلان از تهیه وسایل خانگی توسط این نهاد و اعزام آن به آستارا برای اهدا به آسیب دیدگان خبر داد و افزود: محموله‌ لوازم‌ خانگی شامل یخچال، فرش، بخاری، اجاق گاز، موکت، پتو و بسته معیشتی بالغ بر سه میلیارد تومان به سیل‌زدگان آستارایی اهدا شده است. 

دامغانی با اشاره به ادامه‌ دار بودن تهیه و ارسال لوازم خانگی به مردم آسیب دیده آستارا، بیان کرد: با همکاری بسیج، خیرین، مردم و سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان بخشی دیگر از لوازم خانگی در هفته‌های آینده تهیه و با شناسایی آسیب دیدگان ناشی از وقوع سیل در آستارا به افراد اهدا می‌شود. 

پایان پیام/۳۳۸۹

منبع: فارس
شناسه خبر: 1548885

مهمترین اخبار ایران و جهان: