نیوز سیتی!
03 آذر 1402 - 22:44

پاسخگویی به سوالات مردم در مصلی قدس قم توسط بسیج ادارت

همزمان با گرامیداشت هفته بسیج، میز خدمت ادارات استان قم در مصلی قدس با حضور مدیرکل سازمان بهزیستی استان و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قم برای پاسخگویی به سوالات مردم برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، مسعود نادری عصر امروز در حاشیه برپایی میز خدمت جهادی ادارات قم که در مصلی قدس انجام شد، گفت: یکی از ماموریت‌های سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه علی ابن ابیطالب(ع) قم خدمت‌رسانی به مردم است و ما وظیفه داریم در راستای افزایش رضایتمندی مردم و آحاد جامعه میزهای ‌خدمت‌رسانی را برپا کنیم.

مدیر ارشد سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان قم عنوان کرد: وظیفه سازمان ما برپایی میزهای خدمت رسانی است و مردم می‌توانند در دیدار چهره به چهره با مسئولان و کارشناسان مشکلات و سوالاتشان را بیان کنند و بسیاری از دغدغه‌های مردم در این میزهای خدمت جهادی حل می‌شود.

وی ادامه داد: همشهریانی که در حوزه ادارات شهرداری، آب، گاز، برق و دیگر مجموعه‌ها مسئله‌ای دارند، می‌توانند با مراجعه به این میزهای خدمت جهادی که در مصلی قدس نماز جمعه، مساجد سطح شهر و روستاهای اطراف قم برگزار می‌شود، مراجعه کنند.

نادری با بیان اینکه استاندار قم نیز در اقدامی جهادی روزهای یکشنبه و سه‌شنبه میز خدمت در محل استانداری قم  دارد، خاطرنشان کرد: هدف ما این است که مردم با مراجعه به این میز خدمت جهادی، به آسانی و صرفه‌جویی در زمان مشکلات مردم را حل کنیم و امروز که در هفته بسیج قرار داریم، با ۲ مدیر کل سازمان بهزیستی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی پاسخگویی به سوالات مردم و رسیدگی به مشکلات آنها را در دستور کار قرار دارد.

مدیر ارشد سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان قم در پایان اظهار کرد: در هر میز خدمتی که برگزار می‌شود، ۶ نفر مسئول پاسخگو حضور دارند که به صحبت‌های مردم گوش می‌دهند و مشکلات آنان را در اسرع وقت رسیدگی می‌کنند و امروز در مصلی قدس به سوالات و مشکلات بیش از۴۵۰ نفر از مردم و همشهریان پاسخ داده شده و موارد دیگر نیز بررسی و رسیدگی خواهد شد.

پایان پیام/ 78033

منبع: فارس
شناسه خبر: 1583385

مهمترین اخبار ایران و جهان: