نیوز سیتی!
08 بهمن 1401 - 17:56

ورود بازرسی آمورش و پرورش به پرونده دانش آموز آسیب دیده در خاش

خاش- مدیر آموزش و پرورش خاش گفت: بازرسی آموزش و پرورش به موضوع پرونده دانش آموز آسیب دیده در یکی از روستاهای این شهرستان، ورود کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالوهاب شهنواز دپظهر شنبه در جمع خبرنگاران، گفت: در پی نشر مطالبی در فضای مجازی و متعاقب آن برخی رسانه ها مبنی بر تنبیه بدنی یک دانش آموز کلاس چهارمی ساکن روستای نصرت آباد شهرستان خاش توسط معلم پرورشی، موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: در گام اول ضمن شناسایی خانواده دانش آموز آسیب دیده، با پدر وی صحبت شده که اگر شکایتی از معلم در این رابطه دارند مستندات خود را به واحد بازرسی آموزش و پرورش استان و یا خاش ارائه دهند و قطعاً بررسی و در صورت وقوع تخلف، با فرد خاطی برخورد قانونی خواهد شد.

وی اضافه کرد: بر اساس اطلاعاتی که از روزهای گذشته در مورد این موضوع داشته‌ایم، این دانش آموز به صورت اتفاقی ضربه دیده و معلم نقشی در آسیب رساندن به وی نداشته است.

مدیر آموزش و پرورش خاش گفت: با پدر دانش آموز صحبت و تاکید کرده‌ایم در آموزش و پرورش بی عدالتی نخواهد شد و نهایت تلاش ما گرفتن حق دانش آموزان است و حق کسی ضایع نخواهد شد.

وی تصریح کرد: انتظار ما از رسانه‌ها و فعالان فضای مجازی و اجتماعی این است که موضوعات را ابتدا به صورت دقیق بررسی و پس از راستی آزمایی و درصورت صحت موضوع، یک خبر را منتشر کنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1003185

مهمترین اخبار ایران و جهان: