نیوز سیتی!
08 بهمن 1401 - 10:21

کسی نمی‌تواند نور خدا را خاموش کند

امام جمعه نیشابور گفت: قرآن نور خداست، کسی نمی‌تواند نور خدا را خاموش کند

حجت الاسلام  و المسلمین سید قاسم یعقوبی در گفت وگو با خبرنگار فارس در نیشابور اظهار کرد: دشمنان ما چون متوجه شدند یکی از عوامل اثرگذار در اقتدار ملت ایران قرآن  است به همین خاطر نسبت به قرآن اهانت می‌کنند تا جلوی رشد علاقمندان به قرآن را بگیرند.

امام جمعه نیشابور افزود: دشمن با توهین به قرآن می‌خواهد در اراده ملت ما خلل وارد کنند غافل از اینکه قرآن کتابی است که در طول ۱۴۰۰ سال هر چه دشمنان به او بدی کردند او بیشتر عظمت پیدا کرد.

حجت الاسلام یعقوبی تصریح کرد: قرآن نور خداست، نور خدا را کسی نمی‌تواند خاموش کند کسانی که می‌خواهند نور قرآن را خاموش کنند همانند شب‌پره‌هایی هستند که از دیدن آفتاب ناراحتند و تلاش می‌کنند با فوت ضعیفشان آفتاب را خاموش کنند. 

دهه فجر بهترین فرصت برای جهاد تبیین

امام جمعه نیشابور با ذکر این نکته که ما در آستانه دهه فجر و اعیاد رجبیه هستیم، تشریح کرد: براساس تاکیدات رهبری دهه فجر بهترین فرصت برای جهاد تبیین است تا نسل جوان ما بدانند انقلاب اسلامی برای چه بود؟ معنای شعار استقلال آزادی جمهوری اسلامی چیست؟ و اینکه چرا دشمنان علیه ما فعالیت می‌کنند؟

 حجت الاسلام یعقوبی خاطرنشان کرد: جوانان ما باید بدانند علت جنگ تحمیلی و تحریم چه بود؟ و هدف دشمن از این فشار اقتصادی چیست؟ با جهاد تبیین باید جوانان را روشن کنیم که هدف دشمن این است که ما از استقلال دست برداریم و تسلیم شویم.

شکست دشمن در جنگ ترکیبی اخیر

وی عنوان کرد: در اغتشاشات اخیر دشمن در جنگ ترکیبی همه قوای مادی، فرهنگی و رسانه‌ای‌اش را به کار گرفت و اتحادیه عظیمی را علیه ما شکل داد. اما همانطور که در جنگ تحمیلی ۸ ساله ما تنها و غریبانه در مقابل هجوم چند جانبه دشمن ایستادیم و دشمن را ناکام گذاشتیم، در اغتشاشات اخیر هم ملت با بصیرت و آگاهی توطئه دشمن را خنثی کردند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1001885

مهمترین اخبار ایران و جهان: