نیوز سیتی!
09 دی 1401 - 15:53

دشمن شناسی و بصیرت مردم فتنه ۸۸ را در هم شکست

اردستان-امام جمعه اردستان گفت: دشمن‌شناسی و بصیرت مردم همواره حافظ نظام بوده است همانگونه که در سال ۸۸، فتنه دشمنان داخلی و خارجی را درهم شکست.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسن دهشیری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اردستان‌، اظهار داشت: بهمن، ماه پیروزی انقلاب اسلامی و از شادی است اما دی ماه نیز اتفاقات و رویدادهای فراوانی را در خود دارد که از امروز یعنی نهم دی ماه شروع و تا نوزدهم ادامه دارد و این دهه بصیرت است.

وی در خصوص چگونگی نامگذاری دهه بصیرت، افزود: وقتی در سال ۸۸ فتنه بزرگ به وجود آمد و فتنه‌سازان از داخل و خارج از کشور قصد داشتند بنای مستحکم نظام را سست کرده و فرو بریزند اما روز نهم دی با حضور مردم حماسه‌ای آفریده شد.

امام جمعه اردستان خاطرنشان کرد: اگر حضور مردم و دشمن شناسی و بصیرت آنان در روز نهم دی سال ۸۸ نبود معلوم نبود چه سرنوشتی برای انقلاب اسلامی رقم می‌خورد بنابراین باید این روز را گرامی بداریم.

حجت الاسلام دهشیری ادامه داد: شعار روز نهم دی برای امسال «حمایت مردمی و مبارزه با جنگ ترکیبی» مطرح شده است که باید در این راستا هم عمل کرد.

وی با اشاره به فوت آیت الله مصباح در سال ۹۹، بیان کرد: نام و یاد ایشان گرامی می‌داریم که ایشان یک مبلغ خالص و آگاه برای انقلاب و رهبری بودند همچنین در سیزدهم دی ۹۸ شهادت سردار سلیمانی است که در آستانه سومین سالگرد شهادت وی قرار داریم.

امام جمعه اردستان بیان کرد: شهدای ما همواره در تاریخ می‌درخشند و آن دشمنان و منافقان هستند که به زباله‌دانی تاریخ افکنده می‌شود و امیدواریم شاهد فروپاشی هیمنه غرب به رهبری آمریکا باشیم.

حجت الاسلام دهشیری با اشاره به تشییع شهدای گمنام خاطرنشان کرد: شهدا در سراسر کشور تمام شهرهای ایران را منور کردند که ما هم افتخار داشتیم در شهرستان اردستان میزبان این شهدا باشیم و از همه دست‌اندرکاران مراسم تشییع شهدا در شهرستان تشکر می‌شود.

وی تصریح کرد: شهدا هر کجا می‌روند با خودشان شادابی، نشاط، حس اعتماد به نفس و اعتماد به نظام و انقلاب را به دنبال می‌آورند و در وصیت نامه‌های آن نیز حمایت از نظام و اسلام و حجاب است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 944041

مهمترین اخبار ایران و جهان: