نیوز سیتی!
25 دی 1401 - 12:58

اسکان اضطراری ۳۰۰ نفر در همدان/امدادرسانی به درراه‌ماندگان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان از اسکان اضطراری ۳۰۰ نفر در استان که در پی بارش برف در راه مانده بودند، خبر داد.

علی سنجربگی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: از روز گذشته که بارش برف شروع شده تاکنون ۳۰۰ نفر توسط هلال احمر اسکان یافته‌اند که بیشتر در مسیر نورآباد به نهاوند بوده است.

وی با بیان اینکه در امدادرسانی به مسافران ۶۰۰ مورد پتو استفاده شده است افزود: ۶۰۰ بطری آب معدنی نیز در بین مسافران در راه مانده توزیع شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان با بیان اینکه ۱۷ پایگاه در حال امدادرسانی هستند عنوان کرد: تیم‌های پشتیبانی نیز آماد‌ه‌باش هستند تا در صورت نیاز وارد عمل شوند.

وی با تاکید بر اینکه تا پایان بارش‌ها خدمات‌رسانی ادامه دارد تصریح کرد: توصیه می‌کنیم مردم از سفرهای غیرضرور پرهیز کرده و دنبال ماجراجویی نباشند تا حادثه‌ای رخ ندهد.

سنجربگی گفت: اگر هم ضرورتی در سفر احساس می‌شود باید مجهز به تجهیزات ایمن باشند و از صحت وسایل گرمایشی خودروی خود اطمینان خاطر داشته باشند‌.

وی در خصوص امداد کوهستان نیز تاکید کرد: امداد کوهستان هم به صورت مستمر فعال است اما خوشبختانه تا الان حادثه‌ای نداشتیم ضمن اینکه توصیه می‌کنیم در روزهای تعطیل از صعود به ارتفاعات و کوهنوردی پرهیز شود چون شرایط کوهستان نرمال نیست.

انتهای پیام/۸۹۰۰۳/

منبع: فارس
شناسه خبر: 978085

مهمترین اخبار ایران و جهان: