نیوز سیتی!
20 دی 1401 - 14:27

اجتماع روحانیون کرمانشاه در محکومیت توهین به مرجعیت برگزار شد

کرمانشاه- اجتماع روحانیون، طلاب و علما کرمانشاه در محکومیت توهین به مرجعیت در حوزه علمیه کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، اجتماع علما و روحانیون کرمانشاه در حمایت از مقام معظم رهبری و مرجعیت درپی اهانت نشریه هتاک فرانسوی ظهر سه‌شنبه در حوزه علمیه امام خمینی (ره) با حضور نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه برگزار شد.

در این اجتماع طلاب و روحانیون با سر دادن شعارهایی اقدام نشریه فرانسوی شارلی ابدو را محکوم کردند و حمایت خود را از مرجعیت اعلام کردند.

حجت الاسلام صادق ایرانی رئیس حوزه علمیه کرمانشاه در این مراسم اظهار کرد: زمانی که حضرت ابراهیم (ع) خانه کعبه را بنا کردند شاید مردم آن زمان گمان نمی‌کردند امروز کعبه محل عبادت میلیون‌ها مسلمان باشد.

وی با اشاره پیروزی انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی (ره) تصریح کرد: دشمنان ۴۵ سال نتوانستند با توطئه و فتنه انگیزی جلوی پیشرفت انقلاب را بگیرند و پس از ناکامی در کمال وقاحت به تمسخر روی آوردند و هیچ انسان آزاده موافق این عمل نیست.

رئیس حوزه علمیه کرمانشاه اعلام کرد: در تجمع امروز روحانیون، طلاب و علما انزجار خود را از این اقدام آمریکا و سایرین متحدانش اعلام کردند.

ایرانی خاطر نشان کرد: اقدامات آمریکا و کشورهای اروپایی نشان نفوذ ایران در جهان دارد و نمی‌توانند مانع از نفوذ تفکر استکبارستیزی ملت ایران در جهان شوند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 967841

مهمترین اخبار ایران و جهان: