نیوز سیتی!
21 آذر 1401 - 16:57

کاروان هنری «روایت حبیب» در سرپل ذهاب و گیلانغرب حضور می‌یابد

کرمانشاه- دبیر اجرایی کاروان روایت حبیب در کرمانشاه با اشاره به فرا رسیدن ایام سالگرد شهادت سردار سلیمانی، گفت: کاروان «روایت حبیب» در سرپل ذهاب و گیلانغرب حضور می‌یابد.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن عزتی ظهر دوشنبه در نشست خبری ویژه برنامه‌های کاروان هنری روایت حبیب در کرمانشاه به مناسبت سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی که با حضور اصحاب رسانه در حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: ویژه برنامه کاروان روایت حبیب در ۱۰ استان تهران، خراسان شمالی، مازندران، سمنان، آذربایجان شرقی، کرمانشاه، خوزستان، جزیره کیش، فارس، یزد و کرمان همزمان با سایر برنامه‌های کشوری برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌های کاروان روایت حبیب در زمینه‌های مختلف در استان کرمانشاه اجرای برنامه خواهد داشت، افزود: برنامه‌های این کاروان در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی و هنری از ۲۳ تا ۲۶ آذرماه در استان کرمانشاه برگزار خواهد شد.

دبیر اجرایی کاروان روایت حبیب در استان کرمانشاه تصریح کرد: کاروان ۴۰ نفره روایت حبیب در ۱۶ رسته مختلف با برگزاری مراسم خود در قالب اجرای موسیقی، نقالی، نمایشگاه هنرهای تجسمی و و طراحی دیحیتال، خوشنویسی، اجرای نمایش، شعر خوانی، شب خاطره و… در استان کرمانشاه حضور خواهند یافت.

عزتی با تاکید بر اجرای برنامه‌های سفیر کاروان روایت حبیب در ۲ شهرستان کرمانشاه، خاطرنشان کرد: این کاروان با حضور یک استیج متحرک به برگزاری برنامه‌های متفاوت در حوزه هنری و فرهنگی با محوریت سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی در شهرستان‌های سرپل‌ذهاب ذهاب و گیلانغرب پرداخته می‌شود.

وی در پایانی با اشاره به همکاری‌های لازم از سوی استانداری کرمانشاه و سایر ادارات و دستگاه‌های فرهنگی، گفت: در بازه زمانی حضور کاروان روایت حبیب در استان کرمانشاه و اجرای برنامه‌های سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی از اصحاب رسانه برای انعکاس خبری مربوط به ویژه برنامه‌ها تقاضای همکاری بیشتر داریم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 906585

مهمترین اخبار ایران و جهان: