نیوز سیتی!
29 آذر 1401 - 21:09

کردستان به مقصد اصلی گردشگری تبدیل شده است

مدیرکل هماهنگی امور استان‌های وزارت میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: استان کردستان از معبر به مقصد اصلی گردشگری در کشور تبدیل شده است.

به‌ گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، نادر زینالی عصر امروز در مراسم تودیع و معارفه سرپرست جدید اداره‌کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کردستان اظهار کرد: تغییر و تحول از الزامات نظام اداری است و برای اینکه بتوانیم از تجربیات همکاران استفاده و در آنان ایجاد انگیزه کنیم، باید تغییرات و جابجایی‌هایی اعمال شود.

مدیرکل هماهنگی امور استان‌های وزارت میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از یعقوب گویلیان مدیر سابق میراث فرهنگی کردستان به‌ عنوان یکی از مدیران فعال، پرتلاش و با انگیزه در این مجموعه یاد کرد و افزود: استان کردستان در طول چند سال اخیر جهش بسیار خوبی را در سه حوزه میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی داشته است.

وی با بیان اینکه این موفقیت مرهون تلاش و پشتکار صادقانه مدیرکل و کارکنان این مجموعه بوده است، عنوان کرد: از همکارانمان در استان کردستان انتظار داریم ضمن تعامل کامل با مدیریت جدید، در راستای حفاظت از میراث گران‌بهای فرهنگی، توسعه صنعت گردشگری و ترویج صنایع‌ دستی تلاش کنند.

مدیرکل هماهنگی امور استان‌های وزارت میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با اشاره به ظرفیت‌های گردشگری و صنایع دستی کردستان، تصریح کرد: این استان اکنون از معبر به مقصد اصلی گردشگری در کشور تبدیل شده است.

در این مراسم از تلاش‌های یعقوب گویلیان مدیرکل سابق میرا‌ث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قدردانی و منصور مهرزاد به‌ عنوان سرپرست این اداره‌کل معرفی شد.

انتهای پیام/2330/74

منبع: فارس
شناسه خبر: 923285

مهمترین اخبار ایران و جهان: