نیوز سیتی!
01 شهریور 1402 - 09:46

۴۰ کیلومتر راه روستایی استان بوشهر آماده بهره‌برداری شد

بوشهر- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهرگفت: پروژه‌های احداث و بهسازی ۴۰ کیلومتر راه روستایی استان بوشهر با اعتبار ۱۰۰ میلیارد تومان آماده بهره‌برداری است.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم اخترشناس صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این پروژه‌ها در هفته دولت افتتاح و قریب ۷۰۰ خانوار از نعمت راه آسفالته بهره‌مند می‌شوند.

وی افزود: در مجموع از ابتدای دولت سیزدهم در شهریورماه ۱۴۰۰ تاکنون ۵۵ کیلومتر راه روستایی در استان بوشهر احداث و آسفالت شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بوشهر یادآور شد: شاخص بهره مندی روستاییان استان از راه مناسب ۹۸ درصد است که جز استان‌های برتر کشور هستیم.

اخترشناس یادآور شد: با بهره برداری از بهسازی و آسفالت پنج کیلومتر باقی مانده محور ریز- سرچشمه در هفته دولت امسال، همه روستاهای بالای ۵۰ خانوار استان از راه دسترسی آسفالته و مناسب برخوردار خواهند شد و اولویت استان تکمیل راه‌های باقی مانده در روستاهای بالای ۲۰ خانوار است.

وی بیان کرد: طول راه‌های استان بوشهر چهار هزار و ۵۰ کیلومتر است که از این میزان ۲ هزار و ۴۰۹ کیلومتر کیلومتر راه روستایی است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1463241

مهمترین اخبار ایران و جهان: