نیوز سیتی!
11 شهریور 1402 - 13:00

مشکل 996 دستگاه کامیونت‌ بلاتکلیف جزیره قشم مرتفع شد

استاندار هرمزگان از حل مشکل ضوابط و شاخص‌های استاندارد مربوط به 996 دستگاه کامیونت خریداری‌ شده توسط مردم در جزیره قشم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، مهدی دوستی استاندار هرمزگان ظهر امروز شنبه 11 شهریور ماه در خصوص آخرین شرایط مربوط به کامیونت‌‌های معطل در جزیره قشم اظهار داشت: در جزیره قشم تعداد 996 دستگاه کامیونت که توسط مردم خریداری شده بود به دلایل مرتبط با ضوابط سازمان ملی استاندارد مدت زمان زیادی بلاتکلیف و معطل مانده بود.

وی افزود: با جلسات مختلف و زیادی که در تهران و بندرعباس با متولیان این حوزه برگزار کردیم در نهایت 16 مردادماه یک تصمیم در این خصوص انجام شد و در سفر روز گذشته معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان ملی استاندارد این مسئله به طور کامل حل شد. 

استاندار هرمزگان گفت: با رایزنی صورت گرفته و موافقت انجام شده یک سند تهیه شده و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به اداره ارزیابی منطقه آزاد قشم و مسئله استاندارد و سپس گام‌های بعدی برای دریافت کارت سوخت و سایر مسائل را دنبال کنند. 

وی تصریح کرد: تمام موانع در این زمینه رفع شده و صاحبان این کامیونت‌‌های دیگر مشکلی برای دریافت مجوز استاندارد نخواهند داشت 

به گزارش فارس، سال گذشته 996 دستگاه کامیونت وارد منطقه آزاد قشم شد اما به علت نداشتن استاندارد محیط زیستی از سوی پلیس راهور پلاک گذاری نمیشد و کارد سوخت نیز دریافت نمی‌کردند که با تدبیر صورت گرفته و رایزنی استاندار هرمزگان و موافقت رئیس سازمان ملی استاندارد این مسئله مهم مردم در جزیره قشم رفع شد. 

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1481285

مهمترین اخبار ایران و جهان: