نیوز سیتی!
02 شهریور 1402 - 16:36

کمبود فضاهای آموزشی در حاشیه شهرها زمینه ساز آسیب‌های اجتماعی است

یاسوج_ معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: کمبود فضاهای آموزشی در حاشیه شهرها زمینه ساز ایجاد و بروز آسیب‌های اجتماعی است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید جواد هاشمی مهر ظهر پنجشنبه در نشست کارگروه فرهنگی و اجتماعی استان، افزود: نبود یا کمبود فضاهای آموزشی، مذهبی، ظرفیت فرهنگی، فضای سبز و ورزشی در حاشیه شهرها آسیب‌های اجتماعی را رقم می‌زند.

وی مقابله با آسیب‌های اجتماعی را متوجه تمام مدیران دانست و ابراز کرد: دستگاه‌ها باید برای کاهش آسیب‌های اجتماعی پای کار بوده و مصوبات کارگروه نیز اجرایی شود.

هاشمی مهر با تاکید بر اینکه عدم آینده نگری در گذشته معضلات اجتماعی در مناطق حاشیه نشین را افزایش داده است، اظهار کرد: توجه مطلوبی به سرانه‌های فرهنگی، زیرساختی، مذهبی و ورزشی در این مناطق نشده است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار گفت: باید در دولت جهادی و انقلابی مدیران استان پای کار بوده و تقویت ظرفیت‌های زیرساختی، اجتماعی و فرهنگی با تعامل دستگاهی رقم بخورد.

وی همچنین کارگروه فرهنگی و اجتماعی را زیر مجموعه شورای برنامه ریزی استان دانست و بیان کرد: مصوبات آن باید در این شورا به تصویب برسد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1466441

مهمترین اخبار ایران و جهان: