نیوز سیتی!
09 شهریور 1402 - 11:10

مسئولان با پشتکار سعی در جلب رضایت مردم داشته باشند

بندرعباس - نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: مسئولان با پشتکار سعی در جلب رضایت مردم داشته باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام محمد عبادی زاده چهارشنبه شب در مراسم گرامیداشت هشتم شهریور یاد و خاطره شهید رجایی و باهنر و هفته دولت که در حسینیه امام خامنه ای دفتر امام جمعه شهرستان بندرعباس برگزار شد، اظهار داشت: این دو شهید والا مقام در دل مردم جای دارند و کارگزاران انقلاب اسلامی در استان هرمزگان نیز باید راه این دو شهید را در ارائه خدمت به مردم را دنبال کنند.

وی به برشمردن برخی از خصوصیات شهید رجایی پرداخت و افزود: شهید رجایی اسوه یک مدیر دلسوز، ساده زیست و عاشق ولایت است که باور و اعتقاد به حضرت امام (ره) انرژی و موتور محرکه آن در خدمت به مردم بود.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان با بیان اینکه اتصال و پیوند عمیق با و لایت یکی از مزایای شهید رجایی است، توصیه کرد: اگر مدیران ما تحت ولایت ولی امر باشند و با باور به ولایت در زیر این پرچم حرکت کنند خدمت خالصانه ای برای مردم ارائه خواهند کرد.

حجت‌الاسلام عبادی زاده عنوان کرد: این دو شهید الگوی تمار عیار و خالصی برای خدمت که در طول عمر خویش خود را وقف برای انقلاب و اسلام کردند.

وی افزود: شهید رجایی الگوی یک مدیر ولایی، ساده زیست و مردمی است که این مفاهیم از سلوک معنوی و زندگی این شهید عزیز پیدا است.

امام جمعه شهرستان بندرعباس در بخش دیگر به اغتشاشات سال گذشته اشاره کرد و گفت: ستیز با دین و اخلاق و ترویج خشونت سه حماقت دشمن در نارامی ها و اغتشاشات سال گذشته بود و غافل اینکه مردم ایران دیندار هستند.

حجت‌الاسلام عبادی زاده ادامه داد: دشمن در ترویج خشونت که در اوایل انقلاب با ترور مردم و مسئولان راهی از پیش نبرد خواست که نسل جدید ایران اسلامی را دوباره با همان شیوه و شعارها امتحان کند و باز دیگر با این فکر غلط دوباره شکست خورد.

وی تصریح کرد: با وجود تعدادی از جوانان فریب خورده و برخی از عوامل داخلی و خارجی گام برداشت که انقلاب ریشه دار را از پای در آورد ولی باز خطای استراتژیک کرد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی هرمزگان تاکید کرد: امروز شاهد این هستیم که استکبار جهانی در برابر اراده پولادین مردم ایران اسلامی تسلیم می شود و با این سر و صدا ها به دنبال این هستند که زحمت ما را زیاد کنند و به زعم خود انقلاب را متوقف یا کند کنند.

حجت‌الاسلام عبادی زاده به همه کارگزاران انقلاب اسلامی توصیه کرد: با تلاش و پشتکار سعی در جلب رضایت مردم داشته باشید و با همراهی سکاندار انقلاب مقام معظم رهبری با سرعت بیشتر و شتاب چرخ تحولات کشور را در همه عرصه ها به چرخش در آوردید.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1478385

مهمترین اخبار ایران و جهان: