نیوز سیتی!
09 شهریور 1402 - 11:52

مدیران دولت سیزدهم ارتباط خود با مردم را تقویت کنند

فراهان- استاندار مرکزی گفت: مدیران دولت سیزدهم ارتباط خود با مردم را تقویت کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، صبح پنج شنبه به مناسبت هفته دولت، پایگاه اورژانس خیرین تلخاب با حضور استاندار مرکزی و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی افتتاح و وارد مدار خدمات‌رسانی شد.

این پایگاه با همت خیرین شهر تلخاب ساخته شده و در حاشیه این مراسم استاندار مرکزی از حاج موسی تلخابی، پدر شهید والامقام محمدعلی تلخابی، به عنوان بانی و محور این کار خیر تجلیل کرد.

فرزاد مخلص الائمه استاندار مرکزی در این آئین اظهار داشت: دولت برای اتمام پروژه‌های مربوط به حوزه رفاه عمومی و پروژه‌های نیمه‌تمام و ناتمام شبانه روز تلاش می‌کند.

وی افزود: مدیران دولت سیزدهم ارتباط خود را با مردم تقویت کنند و مدیری که در کار خود وقفه داشته باشد را جزو این دولت نمی‌دانیم چراکه به فرموده رهبر انقلاب، مدیران باید برای خدمت به مردم شب و روز نشناسند و رویه رئیس جمهور همین است.

استاندار مرکزی ادامه داد: تلاش کردیم با تأمین منابع مالی به اجرای پروژه‌ها سرعت ببخشیم و فقط در سال گذشته ذیل سفر رئیس جمهور به استان ۳ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان بودجه عمرانی هزینه شد که ۸ درصد بیش از مجموع ۶ سال قبل از آن است.

وی اضافه کرد: سال گذشته علاوه بر بودجه عمرانی که توسط دولت تخصیص داده شد، از محل عوارض و مالیاتی که مردم می‌پردازند نیز اعتباراتی به همان میزان در اختیار دهیاری‌ها و شهرداری‌ها قرار گرفت.

مخلص الائمه بیان کرد: خیلی از پروژه‌هایی که سال گذشته تمام شد و امسال به اتمام می‌رسند اگر بنا بود کار با روال قبل انجام شود، پایان آن‌ها به سال‌های ۱۴۲۵ تا ۱۴۳۵ ختم می‌شد.

وی خاطر نشان کرد: دولت سیزدهم با رویکرد جهادی و مردمی تمام توان خود را برای جبران عقب افتادگی در حوزه‌های مختلف به کار گرفته است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1478485

مهمترین اخبار ایران و جهان: