نیوز سیتی!
06 مهر 1402 - 15:21

توزیع ۸۰۰۰ بسته معیشتی توسط گروه‌های جهادی در گیلان

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان با اشاره با توزیع هشت هزار بسته‌ معیشتی به مناسبت هفته دفاع مقدس گفت: بر اساس آمار ۱۹۰ گروه جهادی گیلانی، توزیع این بسته‌ها را بر عهده دارند.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سرهنگ احمد ابراهیمی ظهر امروز در حاشیه اهدای بسته‌های معیشتی به نیازمندان در محل سپاه ناحیه رشت با بیان اینکه توزیع بسته‌های معیشتی در قالب رزمایش مواسات با کمک خیرین در گیلان در حال انجام است، اظهار کرد: سالانه و در مناسبت‌های مختلف بسته‌های معیشتی متعددی در بین نیازمندان توزیع می‌شود و این روند ادامه‌دار است. 

وی با اشاره با توزیع بسته‌های معیشتی به مناسبت هفته دفاع مقدس گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس، ۸ هزار بسته معیشتی و نوشت‌افزار به نیت ۸ هزار شهید گیلان، بین افراد کم برخورداردر استان توزیع شد. 

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان، ارزش این بسته‌ها را ۶ میلیارد تومان دانست و افزود: چهار هزار بسته معیشتی شامل برنج، ماکارونی، حبوبات و روغن و نیز چهار هزار بسته تحصیلی شامل کیف و نوشت‌افزار است. 

ابراهیمی با تاکید بر نقش گروه‌های جهادی در توزیع بسته‌های معیشتی و شناسایی نیازمندان در گیلان بیان کرد: بر اساس آمار ۱۹۰ گروه جهادی گیلانی، توزیع این بسته‌ها را بر عهده دارند. 

پایان پیام/۸۴۰۰۸

منبع: فارس
شناسه خبر: 1518841

مهمترین اخبار ایران و جهان: