نیوز سیتی!
07 مهر 1402 - 11:03

بازی‌های آسیایی| مربی تیم ملی هندبال: مقابل کویت توپ های زیادی لو دادیم

مربی تیم ملی هندبال گفت: مقابل کویت توپ های زیادی را لو دادیم و نتیجه را واگذار کردیم.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری فارس از چین،‌ حمید شاه نشین پس از شکست ۲۴ بر ۲۲ تیم ملی هندبال مقابل کویت در مرحله یک چهارم نهایی بازی‌های آسیایی، اظهار داشت: کویت را به خوبی برای بچه ها آنالیز کرده بودیم و جلسه آنالیز ما کاملا پر بار بود، بچه ها تلاش خود را کردند، اما در حمله نکاتی که گفته بودیم به اجرا گذاشته نشد و موفق نبودیم. اشتباهات فردی در این بازی زیاد بود و توپ های زیادی لو رفت.

وی ادامه داد: نمی خواهم باخت را گردن بازیکنان بیندازم اما همه کسانی که بازی را دیدند متوجه شدند که تاکتیک داشتیم و در پاسکاری ها دقت نکردیم.

مربی تیم ملی هندبال گفت: اگر بچه ها دقت می‌کردند، در لحظاتی می توانستیم از کویت فاصله بگیریم، اما بچه‌ها وارد هیجانات غیر ورزشی می‌شدند. همین‌ها باعث شد نتوانیم بازی را کنترل کنیم و نتیجه را واگذار کردیم.

شاه نشین در مورد دیدار بعدی مقابل بحرین و کره تاکید کرد: همه بازی ها نزدیک است و تیم‌ها برای برد و رفتن روی سکوها تلاش می‌کنند. دو بازی آینده واقعا حساس و مهم است و نباید خودمان را از پیش بازنده بدانیم. باید این مسابقه و باخت را به فراموشی بسپاریم و به مسابقات آینده فکر کنیم.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1519241

مهمترین اخبار ایران و جهان: