نیوز سیتی!
07 مهر 1402 - 11:52

موج برگشت خودروها طی ساعت بعدازظهر در جاده‌های شمال

رئیس پلیس راه مازندران گفت: موج برگشت خودروها را معمولا طی ساعت بعدازظهر در جاده‌های شمال خواهیم داشت که در این زمینه کندوان یک‌طرفه و هراز و کیاسر مقطعی یک‌طرفه می‌شود.

یدالله جهان‌تاب رئیس پلیس راه مازندران درباره آخرین وضعیت جاده‌های شمال در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مازندران، با اشاره به تردد روان خودروها در جمعه پاییزی، اظهار کرد: از لحاظ جوی هم بارشی پیش‌بینی نمی‌شود.

وی گفت: معمولا روزهای پایانی هفته شاهد افزایش حجم ترافیک در جاده‌های شمال هستیم که طی روز گذشته هم شاهد تکرار ترافیک در جاده‌های شمال بودیم و موج برگشت را از ساعت بعدازظهر خواهیم داشت.

رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه اجرای محدودیت‌های ترافیکی را باتوجه به افزایش حجم ترافیک در روزهای پایانی هفته در جاده‌های شمال در دستور کار داریم، اضافه کرد: تردد انواع کامیون و کامیونت از ساعت ۷ صبح امروز از محور هراز ممنوع شده و این محدودیت تا ساعت ۲۴ امروز ادامه دارد.

جهان‌تاب به ممنوع بودن تردد تمامی تریلرها کماکان از محور هراز کماکان اشاره کرد و گفت: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۲ امروز در محور هراز در صورت سنگین بودن بار ترافیکی به‌صورت مقطعی یک‌طرفه خواهد بود.

وی با اعلام اینکه تردد تریلر، کامیون و کامیونت در محور کرج- چالوس کماکان ممنوع است، اظهار کرد: تردد انواع وسایل نقلیه در صورت پرحجم بودن ترافیک  از ساعت ۱۲ تا ۲۴ طی امروز و فردا از آزادراه تهران- شمال به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ امروز و فردا از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران یک‌طرفه خواهد شد.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به اعمال محدودیت یک‌طرفه مقطعی در محور کیاسر، گفت: شرط اجرای محدودیت یک‌طرفه در محورهای کندوان، هراز و کیاسر ترافیک است که در این صورت اجرای محدودیت‌ها را در دستور کار خواهیم داشت.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/م

منبع: فارس
شناسه خبر: 1519285

مهمترین اخبار ایران و جهان: