نیوز سیتی!
05 فروردین 1402 - 18:52

برخورد پلیس با سارقان هوشمندانه و بدون اغماض خواهد بود

کرمانشاه- فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به اجرای طرح مقابله با سرقت در استان، گفت: برخورد پلیس با سارقان هوشمندانه و بدون اغماض خواهد بود.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی اکبر جاویدان ظهر شنبه در حاشیه رزمایش ظفر ۱۴۰۲ (ارتقا امنیت اجتماعی و پیشگیری و مبارزه با سرقت) که در میدان صبحگاه ستاد انتظامی استان کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: رسالت ما در فراجا به عنوان خادمین مردم تأمین نظم، امنیت و آرامش شهروندان است.

وی با اشاره به این سخن فرمانده فراجا در مراسم معارفه ایشان که «ما امنیت و آرامش خود را فدای تأمین نظم، امنیت و آرامش مردم خواهیم کرد»، افزود: ما هم بر آن عهد و پیمان هستیم و امروز بنده و همکارانم در مجموعه انتظامی استان با همان نیت و به صورت شبانه روزی از همه ظرفیت‌ها بهره گرفته‌ایم تا بتوانیم امنیت و آرامش مردم را تأمین کنیم.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: یکی از دغدغه‌ها و مطالبات بحق مردم مبارزه با سرقت و سارقین است و به همین دلیل در فراجا به این جمع بندی و نتیجه رسیدند که از ظرفیت مجموعه یگان‌های ویژه نیز در راستای تأمین امنیت و آرامش مردم با محوریت مقابله با سرقت و سارقان بهره گیری شود.

جاویدان با اشاره به آغاز رزمایش ظفر ۱۴۰۲ با رمز امیرالمومنین (ع) در انتظامی استان کرمانشاه، بیان کرد: با عملیاتی شدن این طرح همه همکاران ما در پلیس‌های تخصصی، کلانتری و پاسگاه‌ها و همچنین ظرفیت مقتدر، ارزشمند و کارآمد یگان ویژه در راستای ارتقا امنیت اجتماعی بکارگیری خواهند شد.

وی ادامه داد: هدف ما در این طرح تأمین نظم، امنیت و آرامش مردم و تاکتیک ما نیز برخورد مقتدرانه و هوشمندانه با سارقین، مالخرها و افرادی است که با قانون شکنی، امنیت و آرامش مردم را مختل می‌کنند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با بیان اینکه در اجرای این طرح از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد، گفت: از همه آحاد شهروندان انتظار داریم که اطلاعات خود را از طریق سامانه‌های ۱۱۰ و ۱۹۷ و یا با مراجعه حضوری به کلانتری و پاسگاه‌ها در اختیار انتظامی قرار دهند تا ما بتوانیم طرح را به صورت کیفی اجرا کرده و شاهد ارتقا امنیت و احساس امنیت در استان و بویژه کلانشهر کرمانشاه باشیم.

جاویدان خاطر نشان کرد: سارقین، افراد مالخر و قانون شکنان بدانند که انتظامی با توجه به عهدی که با مردم بسته کوتاه نخواهد آمد و مقتدرانه، هوشمندانه و بدون اغماض با تمام توان با آنها برخورد خواهد کرد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: اجماع تمامی دستگاه‌های امنیتی، انتظامی و قضائی بر این است که هیچ ارفاقی برای سارقین و قانون شکنان و کسانی که در حوزه سرقت به عنوان مالخر یا کمک و مساعدت کننده اقدامی دارند قائل نشده و برخورد یقیناً قاطعانه و عبرت آموز خواهد بود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1109841

مهمترین اخبار ایران و جهان: