نیوز سیتی!
01 اردیبهشت 1402 - 13:50

امام جمعه قرچک: سپاه قدرت‌های مدعی را ذلیل کرده است

خطیب نماز جمعه قرچک سپاه را نیروی موفق فرا مرزی دانست و با اشاره به اقدامات پاسداران در راستای حفظ و حراست ارزش های اسلامی و تمامیت ارضی ایران اسلامی گفت: سپاه قدرت‌های مدعی را ذلیل کرده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از قرچک، حجت‌الاسلام حجت اله اسماعیلی امام جمعه قرچک ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان قرچک با گرامی داشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران اظهار کرد: تفکر سپاه تفکر ولایت علوی و حسینی است، سپاه پاسداران امروز یک نیروی فرامرزی موفق است، آرامش امروز ایران و منطقه مدیون رشادت های این نیروی مخلص است.

وی گفت: پیشینه سپاه از زمان انقلاب است، همه نیروهای این نهاد افراد با تجربه و مخلصی هستند که در دوران پیروزی انقلاب اسلامی، دوران هشت سال دفاع مقدس، خنثی کردن فتنه های کشوری و منطقه ای حضور داشتند.

امام جمعه قرچک افزود: دفاع از ارزش های اسلامی، حراست از تمامیت ارضی ایران، مقابله با هرآنکسی که می خواستند به نظام اسلامی ضربه بزنند ایستادگی کردند و بین مردم محبوب شدند، سپاه قدرت های مدعی را ذلیل کرده است.

حجت الاسلام اسماعیلی تاکید کرد: سپاه در جهت ترویج تفکر عاشورا، رواج اندیشه مولای متقیان علی(ع) و واقعه غدیر پیشرو بوده و توانسته است به خوبی در این راستا اقدامات ارزنده ای انجام دهد.

پایان پیام/۶۷۰۳۷

منبع: فارس
شناسه خبر: 1163085

مهمترین اخبار ایران و جهان: