نیوز سیتی!
26 فروردین 1402 - 21:56

۳۰۰۰ دانش آموز از نمایشگاه قرآن کرمانشاه بازدید می‌کنند

کرمانشاه- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه گفت: سه هزار دانش آموز از نمایشگاه قرآن کرمانشاه بازدید می‌کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، علی صفدری بعد از ظهر شنبه در مراسم افتتاح نمایشگاه قرآن و عترت کرمانشاه، اظهار کرد: نمایشگاه قرآن و عترت کرمانشاه برای اولین بار در مجموعه نمایشگاه‌های بین المللی برگزار می‌شود و نمایشگاه‌های قبلی در بخش‌های کوچک‌تر و با مشارکت کمتری از مؤسسات و دستگاه‌ها برپا می‌شد.

وی افزود: دستگاه‌ها و مجموعه‌های مختلف و مؤسسات مردم نهاد در نمایشگاه قرآن کرمانشاه پای کار آمدند و یک فصل جدیدی از ترویج فرهنگ قرآنی و نشر و بازنشر مکاتب و مفاهیم قرآنی شکل گرفت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: امروز بیش از گذشته ترویج مفاهیم قرآنی در فضایی شاداب و بانشاط برای نسل نوجوان و جوان و خانواده‌ها نیاز است.

وی ادامه داد: محور کار نمایشگاه قرآن کرمانشاه آشنایی خانواده‌ها با قرآن است و در بخش‌ها و غرفه‌های مختلف جنس ارائه خدمات برای خانواده‌ها بوده و تنوع در غرفه‌ها، فروش محصولات و ایجاد فضای حجاب و عفاف و ارائه محصولات فرهنگی از دیگر برنامه‌های نمایشگاه است.

صفدری گفت: مؤسسات و آموزشگاه‌ها و کارگاه‌هایی که در حوزه قرآن فعالیت دارند در نمایشگاه برای آشنایی خانواده‌ها خدمات ارائه می‌دهند که برای آموزش فرزندان خود با این مؤسسات آشنا شوند.

وی با اشاره به هماهنگی صورت گرفته با آموزش و پرورش استان برای بازدید دانش آموزان از نمایشگاه قرآن کرمانشاه، گفت: بیش از سه هزار دانش آموز از نمایشگاه قرآن کرمانشاه بازدید خواهند کرد و صبح‌ها نمایشگاه ویژه بازدید دانش آموزان است و عصرها برای بازدید عموم و خانواده‌ها به مدت یک هفته برقرار است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1151785

مهمترین اخبار ایران و جهان: