نیوز سیتی!
13 اردیبهشت 1402 - 13:18

۵۰ درصد تسهیلات اشتغال گلستان در حوزه مهارت و کار آفرینی پرداخت شد

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گلستان گفت: در راستای حمایت از کارافرینان و افراد اموزش دیده در حوزه های مهارتی، ۵۰ درصد تسهیلات اشتغال استان برای کارافرینان و حوزه مهارت در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان سید محمد دهنوی در همایش تجلیل از کار آفرینان برتر استان در سالن همایش دانشکده فنی و حرفه ای دخترانه مائده گرگان اظهار کرد: برای تحول در جامعه در کنار فعالیت جهادی و هنر به کار آفرینی و کار آفرینان نیاز است.

وی تصریح کرد: نیاز است تا تلاش کنیم زیست بوم کار آفرینی در استان گلستان گسترش پیدا کند و این امر به شتاب بخشیدن تحول استان کمک بزرگی خواهد کرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گلستان خاطرنشان کرد: برای تحول اشتغال در استان باید از نمادهای کار آفرینی استفاده شود و این نمادها مورد توجه مدیران دستگاه اجرایی قرار گیرد.

وی بیان کرد: در راستای حمایت از کار آفرینان و افراد دارای توان مهارتی، ۵۰ درصد تسهیلات حوزه اشتغال برای این افراد در نظر گرفته شده و این افتخاری برای استان گلستان است.

سند نظام مسائل استان گلستان تدوین شد

رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای گلستان گفت: سند نظام مسائل استان گلستان در حوزه های صنعت، معدن، کشاورزی و غیره تدوین شد.

منصور غفاری اظهار کرد: افتتاح باشگاه موفقیت جوان با هدف شناسایی، توانمندسازی و شبکه سازی جوانان کار آفرین با مشارکت شهرداری گرگان، اداره کل ورزش و جوانان و موسسه خودباوری کوثر با استفاده و هم افزایی از ظرفیت های موجود دو دستگاه انجام شد.

در راستای ترویج فرهنگ مهارت و کار آفرینی، امروز تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه فنی و حرفه ای و شهرداری گرگان نیز امضاء شد.

همچنین از ۲۵ کارافرین جوان گلستانی تجلیل شد.

پایان پیام/۸۳۰۲۱

منبع: فارس
شناسه خبر: 1185741

مهمترین اخبار ایران و جهان: