نیوز سیتی!
01 فروردین 1402 - 18:38

نگاه ویژه مجلس به هلال احمر در برنامه هفتم توسعه

نماینده مردم علی‌آبادکتول در مجلس شورای اسلامی گفت: وظیفه داریم جمعیت هلال احمر را تقویت کنیم و قطعا در برنامه هفتم توسعه مجلس، نگاه ویژه‌ای به هلال احمر خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، رحمت نوروزی بعد از ظهر امروز در بازدید از پایگاه امداد و نجات زرین گل اظهار کرد: هلال احمر در تمام عرصه‌ها در هشت سال دفاع مقدس و بعد از آن توفقیات بسیاری داشته  و مجلس نگاهی مثبت به جمعیت هلال احمر دارد چرا که هلال احمر توانسته است اعتماد مردمی را کسب و رضایت مردم را جلب کند.

وی ضمن اعلام رضایت از عملکرد هلال احمر استان و شهرستان افزود: در هلال احمر استان طی یک سال اخیر برنامه محوری، پویایی و نشاط محسوسی ایجاد شده که نمونه تحول ایجاد شده را در سفر دکتر کولیوند به آزادشهر و اردوگاه دلند شاهد بودیم.

نماینده مردم علی‌آبادکتول در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: اقدامات هلال احمر با همگرایی تمامی ظرفیت‌ها در سایه سار نعمت ولایت ایجاد شده و با تلاش‌های خالصانه‌ای که نیروهای هلال احمر برای مردم دارند همه ما وظیفه داریم جمعیت هلال احمر را تقویت کنیم و قطعا در برنامه هفتم توسعه مجلس، نگاه ویژه‌ای به هلال احمر خواهد شد. 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان نیز در این بازدید اظهار کرد: اعتقاد بنده بر این است نیروهای هلال احمر بندگان برگزیده خدا هستند و خداوند رفع بخش مهمی از حوائج مردم را که با نجات جان در ارتباط است به هلال احمری ها سپرده است.

قاسم غریب‌آبادی بیان کرد: اینجانب از حمایت های ارزنده نمایندگان مجلس از نیروهای هلال احمر قدردانی می‌کنم و از نمایندگان تقاضا دارم باز هم از این فرزندان مخلص کشور دفاع کنند و در سال جدید حمایت بیشتری برای کم کردن دغدغه های معیشتی آنها داشته باشند.

انتهای پیام/۸۳۰۰۴

منبع: فارس
شناسه خبر: 1103341

مهمترین اخبار ایران و جهان: