نیوز سیتی!
29 اسفند 1401 - 13:56

افتتاح خوابگاه میلیاردی برای دانش‌آموزان بوشهری

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: با افتتاح خوابگاه دانش‌آموزی با اعتبار یک میلیارد و 650 میلیون تومان، برگزاری مسابقات ملی در بوشهر با بهره برداری از خوابگاه شهدای دانش آموز فراهم شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، علی موحدی مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار  فارس اظهار داشت: این خوابگاه که در محله باغ الزهرا بوشهر قرار دارد قریب به 10 سال هیچگونه تعمیر و بازسازی در آن صورت نگرفته بود و به دلیل شرایط غیر استاندارد در حال تبدیل شدن به یک فضای مخروبه‌ بود.

وی با بیان اینکه این خوابگاه ظرفیت یک‌صد دانش آموز را دارد‌، افزود: بهترین امکانات رفاهی از قبیل تخت‌های هتلینگ در آن قرار داده شد و فرصت برگزاری رویداد‌ها و ورزش‌های ملی برای استان بوشهر فراهم شده‌است.

موحدی با بیان اینکه امروز با همدلی و کار جمعی شاهد اتفاقات مثبت در آموزش و پرورش هستیم، ادامه داد: با ساماندهی مراکز درمانی و رفاهی به دنبال آن هستیم تا خدمات شایسته‌ای در شان و منزلت فرهنگیان ارائه شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر اعتبار صرف شده برای این خوابگاه را یک میلیارد و 650 میلیون دانست و تصریح کرد: مرکز شماره دو نیز با بازسازی‌های صورت گرفته در آن به عنوان تنها هتل سه ستاره شهرستان بوشهر محسوب می شود.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: دیگر مراکز رفاهی در سایر استان‌های کشور که متعلق به آموزش و پرورش استان بوشهر می‌باشد برای نوسازی در دستور کار قرار گرفته‌اند تا شاهد ارائه خدمات مطلوب به فرهنگیان باشیم.

پایان خبر/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1101741

مهمترین اخبار ایران و جهان: