نیوز سیتی!
30 بهمن 1401 - 17:54

کارگروه شهرداری‌های مراکز استان‌های شمال‌غرب کشور ایجاد می‌شود

اردبیل-شهردار اردبیل از ایجاد کارگروه شهرداری‌های مراکز استان‌های شمال‌غرب کشور در آستانه عید نوروز به‌منظور زیباسازی شهر و میزبانی هرچه بهتر از مسافران و گردشگران خبر داد.

محمود صفری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: کارگروه شهرداری‌های مراکز استان‌های شمال‌غرب کشور در آستانه عید نوروز به‌منظور زیباسازی شهر و میزبانی هرچه بهتر از مسافران و گردشگران ایجاد می‌شود.

وی همچنین از تشکیل کنسرسیوم گردشگری مراکز استان‌های شمال‌غرب کشور خبر داد و گفت: کنسرسیوم گردشگری مراکز استان‌های شمال‌غرب کشور با توافق شهرداران و رؤسای شوراهای اسلامی شهر در راستای معرفی ظرفیت‌ها و جذب گردشگر و سرمایه‌گذار ایجاد می‌شود.

شهردار اردبیل با اشاره به ایجاد کنسرسیوم گردشگری و برگزاری نمایشگاه گردشگری در تهران، افزود: این اقدام در خصوص معرفی چهار استان شمال‌غرب کشور در حوزه‌های مختلف فرهنگی، گردشگری و اقتصادی مؤثر خواهد بود؛ البته در ابتدا باید پتانسیل و ظرفیت‌های شهرها جمع‌آوری شود.

صفری با بیان اینکه باید اقدامات مناسبی جهت جذب سرمایه‌گذار و گردشگر در استان‌های شمال‌غرب کشور انجام شود، افزود: استفاده از ظرفیت گردشگری در حوزه‌های مختلف مورد تاکید است و باید در این راستا از ظرفیت بخش خصوصی استفاده کنیم.

وی در ارتباط با کمک برای زلزله‌زدگان خوی نیز افزود: می‌توان با ایجاد سالن‌های چند منظوره هم سرویس بهداشتی و هم حمام در آن منطقه احداث کرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1044885

مهمترین اخبار ایران و جهان: