نیوز سیتی!
25 بهمن 1401 - 11:33

برف‌روبی ۳ هزار کیلومتر از راه‌های خراسان‌شمالی

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان‌شمالی گفت: در شبانه روز گذشته ۳ هزار و ۲۶۰ کیلومتر از راه‌های اصلی و روستایی خراسان‌شمالی با مصرف هزار و ۱۱۵ تن شن و نمک، برف‌روبی شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، صبح امروز محمد مشتری، مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان‌شمالی در گفت‌وگو‌ با رسانه‌ها اظهارکرد: در شبانه روز گذشته ۳ هزار و ۲۶۰ کیلومتر از راه‌های اصلی و روستایی خراسان‌شمالی با مصرف هزار و ۱۱۵ تن شن و نمک، برف‌روبی شد.

وی گفت: در عملیات راهداری زمستانی ۲۴ ساعت گذشته ۱۵۹ راهدار و ۱۰۵ دستگاه ماشین آلات به کارگیری شد.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان‌شمالی بیشترین بارش‌ها در محورهای اصلی را مربوط به محور بجنورد - اسفراین، بجنورد - آشخانه، چمن بید - آشخانه و گرمه - چمن بید اعلام کرد و افزود: همچنین بیشترین بارش ها در محورهای روستایی شهرستان‌های اسفراین و بجنورد بوده و عملیات برف روبی و بازگشایی به طول ۵۵۰ کیلومتر انجام شده است.

مشتری ادامه داد: با توجه به بررسی نقشه‌های هواشناسی، بارش برف از ساعت ۶ تا ۱۲ سه شنبه (۲۵ بهمن) پیش‌بینی می‌شود و اوج بارش‌ها ساعت ۹ خواهد بود.

وی تصریح کرد: بارش باران در محور چمن بید از ساعت یک بامداد تا ۱۵ سه شنبه پیش‌بینی می‌شود و اوج بارش از یک بامداد تا ۳ صبح سه شنبه خواهد بود.

پایان پیام/ز

منبع: فارس
شناسه خبر: 1037541

مهمترین اخبار ایران و جهان: