نیوز سیتی!
14 اسفند 1401 - 10:37

بهره‌برداری از تقاطع غیر همسطح سیاه‌خور در کرمانشاه

کرمانشاه- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از بهره‌برداری از تقاطع غیر همسطح سیاه‌خور در کرمانشاه به عنوان یکی از نقاط حادثه خیز جاده‌ای خبر داد.

فریبرز کرمی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مراسم بهره‌برداری از پروژه احداث تقاطع غیر همسطح نقطه پرتصادف سیاه‌خور در محور کرمانشاه به اسلام آبادغرب به صورت ویدئو کنفرانس با حضور وزیر راه و شهرسازی انجام شد.

️وی افزود: در آستانه عید نوروز و آغاز سفرهای نوروزی در سراسر کشور ۳۵۰ پروژه اصلاح، ایمن سازی و رفع نقاط پرتصادف راه‌های کشور با حضور وزیر راه و شهرسازی به بهره‌برداری رسید.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه با اشاره به احداث تقاطع غیر همسطح سیاه‌خور، تصریح کرد: این تقاطع با اعتباری بیش از ۲۴۸ میلیارد ریال ساخته شده و این نقطه پرتصادف ایمن سازی شده است.

کرمی بیان کرد: احداث تقاطع زیر گذر با دهانه ۹ متر و ارتفاع ۴.۵ متر، احداث دیوارهای حائل به طول ۳۰۰ متر، احداث رمپ های ورودی و خروجی به طول ۴۰۰ متر، احداث کانال جمع آوری و هدایت آب‌های سطحی به طول ۱۱۰ متر انجام شده است.

وی ادامه داد: ایمن سازی این تقاطع اقداماتی همچون احداث میدان، رفوژ میانی، جدول گذاری حاشیه راه، احداث برج روشنایی و روشنایی تقاطع، نصب هندریل فلزی و نیوجرسی، نصب علائم ایمنی و خط کشی مسیر انجام شده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1073541

مهمترین اخبار ایران و جهان: