نیوز سیتی!
20 بهمن 1401 - 13:08

پیشبرد اهداف نظام در گرو گسترش فرهنگ شهادت است

رشت- فرمانده سپاه قدس گیلان با تاکید بر نقش گسترش فرهنگ شهادت در پیشبرد اهداف نظام گفت: اگر فرهنگ شهادت، ایثار و گمنامی در جامعه و بین مسئولان گسترش یابد بسیاری از مشکلات کشور برطرف می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمد عبدالله پور پیش از ظهر پنج شنبه در مراسم سالروز عملیات والفجر هشت و روز حفاظت اطلاعات در سالن شهدای ناجا ضمن گرامیداشت یاد و خاطره جانفشانی و ایثار رزمندگان دوران دفاع مقدس اظهار کرد: رزمندگان ما با توکل به خداوند و امداد الهی در دوران دفاع مقدس از مرزهای کشور و عزت و استقلال مردم دفاع کردند.

فرمانده سپاه قدس گیلان عملیات والفجر هشت و دیگر عملیات‌های دوران دفاع مقدس را نمونه بارز امداد غیبی خداوند دانست و افزود: تداوم این نگاه در سایر موارد دستاوردها و موفقیت‌های بسیاری نصیب ما کرده است.

وی با اشاره به اخلاص و ایمان رزمندگان دوران دفاع مقدس بیان کرد: رزمندگان ما همواره خدا را در زندگی خود محور قرار می‌دادند و در گمنامی مجاهدت می‌کردند و در آخر نیز ویژه‌ترین پاداش الهی یعنی شهادت نصیب آنان شد.

سردار عبدالله پور با تاکید بر نقش گسترش فرهنگ شهادت در پیشبرد اهداف نظام جمهوری اسلامی گفت: اگر فرهنگ شهادت، ایثار و گمنامی در جامعه و در بین مسئولان وجود داشته و گسترش یابد بسیاری از مشکلات کشور در تمامی عرصه‌ها برطرف می‌شود.

وی با اشاره به نقش مؤثر نیروهای سپاهی و بسیجی در تأمین امنیت جامعه در آشوب‌ها و اغتشاشات تصریح کرد: نیروهای نظامی و انتظامی مقابل اخلالگران نظم و امنیت جامعه ایستادند و با دستگیری عناصر آشوب طلب خدمات گسترده‌ای برای امنیت و آرامش جامعه داشتند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1029441

مهمترین اخبار ایران و جهان: