نیوز سیتی!
05 اسفند 1401 - 15:45

امام جمعه سنندج: سپاه از مولفه‌های مهم قدرت ایران است/سپاه در سازندگی و محرومیت‌زدایی موفق عمل کرده است

امام جمعه سنندج گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از مولفه‌های مهم قدرت ایران و نقطه قوت نظام است.

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج،ماموستا فایق‌ رستمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در سنندج با تبریک ولادت امام حسین(ع) و ابوالفضل‌ العباس(ع) و روز پاسدار و جانباز، اظهار کرد: سپاه پاسداران از مولفه‌های مهم قدرت ایران اسلامی و نقطه قوت نظام است.

وی خاطرنشان کرد: این نهاد انقلابی مقدس مولود انقلاب است و سبزپوشان جان بر کف سپاه از ابتدای شکل‌گیری انقلاب تاکنون مدافعان اصلی این نظام الهی بوده و در کنار انجام وظیفه ذاتی دفاع از انقلاب و ارزش‌های آن، در مسیر خدمت‌رسانی به مردم به ویژه حوزه سازندگی و  محرومیت‌زدایی در مناطق محروم کارنامه موفقی را به ثبت رسانده‌اند.

امام جمعه سنندج در ادامه به هجمه‌های گسترده دشمنان از ابتدای انقلاب تاکنون علیه ایران اسلامی گریزی زد و گفت: دشمن امنیت ملت ایران را هدف قرار داده است و در راستای بر هم زدن این امنیت دست به اجرای هر نوع دسیسه‌ای می‌زند.

ماموستا رستمی اضافه کرد: دشمنان هرگز امنیت ما را نمی‌خواهند و به صلاح کشورها و جامعه اسلامی قدمی بر نمی‌دارند، جهان غرب زمانی که رژیم بعث هزاران کُرد را قتل عام کردند  سکوت اختیار کردند.

وی با بیان اینکه نباید فریب تبلیغات دروغین غرب را خورد، افزود:  دشمن همواره  دنبال ایجاد اختلاف و تفرقه بین مسلمانان است، در برابر هجمه‌های تفرقه.افکنانه دشمن باید هوشیار بود.

به گفته امام جمعه سنندج، ایجاد تفرقه و جدایی در بین مذاهب اسلامی لطمه‌ بزرگ به جامعه اسلامی وارد می‌کند که قابل جبران نخواهد بود.

ماموستا رستمی در ادامه از مسئولان خواست در مسیر رفع مشکلات مردم به ویژه در حوزه اقتصادی و معیشتی عزم جهادی و تلاش مضاعف داشته باشند.

وی گفت: ملت همواره با حضور در میدان از انقلاب و ارزش‌های آن دفاع کرده‌اند که مسئولان هم باید با برطرف کردن مشکلات معیشتی و اقتصادی قدردان این ملت حماسه‌ساز باشند.

وی همچنین به دیدار اخیر رهبری با نمایندگان مجلس خبرگان گریزی زد و افزود: رهبر انقلاب در این دیدار ضمن تقدیر از  مشارت باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن خواستار  تلاش مضاعف و جهادی مسئولان در رفع مشکلات مردم شد.

امام جمعه سنندج افزود: امروز همه دولتمردان باید در مسیر توسعه کشور تلاش کنند.

وی اظهار کرد: عفو رهبری و اقدام دستگاه قضایی برای آزادی ۲ ماموستای کردستانی و بازداشتی‌های حوادث اخیر اقداماتی قابل تقدیر است و امیدواریم شاهد آزادی تمام زندانیان مرتبط به جریان‌های چند ماهه اخیر باشیم.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۱

منبع: فارس
شناسه خبر: 1054241

مهمترین اخبار ایران و جهان: